افتتاح پروژه های عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24643
ساعت 14:56 چهارشنبه 28 تير 1391
با حضور علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی و مسئولین عالیرتبه کشوری و استانی، پروژه های عمرانی و سرمایه ای با اعتباری بالغ بر 300میلیارد ریال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، این پروژه ها شامل بزرگراه ساحلی بندر با اعتبار 120 میلیارد ریال که با هدف تسهیل در ترافیک کامیون های ورودی و خروجی بندر و احداث دیوار حفاظتی ضلع غربی که با هدف جلوگیری از آب شکستگی خط ساحلی و حفظ تاسیسات ساحلی و افزایش پسکرانه های عملیاتی به میزان 60 هکتار و هزینه 60 میلیاردی و با مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری رسید.
بر اساس این گزارش؛ سیلوی 25 هزار تنی غلات بندر امیر آباد از دیگر پروژه هایی است که توسط وزیر راه و شهرسازی با اعتبار 80 میلیارد ریالی و با هدف افزایش ظرفیت انبار استاندارد ذخیره غلات در بندر به بهره برداری رسید.
این گزارش همچنین می افزاید؛ پروژه آماده سازی اراضی شرقی و قسمتی از اراضی غربی با اعتبار 19/6میلیارد ریال با هدف آماده سازی اراضی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و افزایش محوطه های عملیاتی ، پروژه گازرسانی بندر با اعتبار5/5 میلیارد ریال با هدف تامین انرژی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و پروژه احداث ساختمان محیط بانی میانکاله با اعتبار یک میلیارد ریالی از دیگر پرژه های مورد بهره برداری می باشد .

 

 

شناسه خبری: 24643

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو