پایان زودهنگام تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم مجتمع گازی پارس جنوبی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24715
ساعت 10:30 چهارشنبه 11 مرداد 1391
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم مجتمع گازی پارس جنوبی از 29 اردیبهشت امسال در فاز پنج این پالایشگاه آغازشد و 17 خردادماه، پیش از زمان مقرر به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، علی اکبر شعبانپور، با اعلام این که تعمیرات اساسی فاز چهار نیز از 13 خرداد امسال آغاز شد و سومین روز تیرماه به پایان رسید، گفت: تعمیرات اساسی فازهای 4 و 5 با هدف تولید پایدار گاز و اجرای صحیح و ایمن برنامه همچنین استفاده از بهترین تجهیزات در یک برنامه‌ مدون، دو روز زودتر از برنامه‌ی زمان‌بندی شده به پایان رسید.
وی یادآور شد: شاخص‌های عملکردی نشان می‌دهد 6 هزار و 500 فعالیت تعمیراتی در زمینه‌های تعمیرات برق، ماشینری، مکانیک، بازرسی فنی و ابزار دقیق با موفقیت کامل در این پالایشگاه انجام شده است، ضمن آن که واحدها بر اساس برنامه زمانبندی از سرویس خارج شد و پس از پایان تعمیرات اساسی با موفقیت کامل در سرویس قرار دهند.
وی با اشاره به اقدام های انجام شده در زمان تعمیرات اساسی امسال گفت: کارهای تعمیراتی بیش از20 برج، 74 مخزن،‌ 36 مبدل حرارتی،12 تجهیز کولر هوایی، 250 عدد شیرآلات بزرگ صنعتی، ‌21 فیلتر با رعایت دقیق اصول ایمنی و نظارت کامل اچ اس یی با موفقیت کامل انجام شد.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: از دیگر اقدام های انجام شده می‌توان به اجرای عملیات توپک‌رانی مسیر خط لوله‌ گاز ورودی پالایشگاه برای فازهای 4 و 5 اشاره کرد که در کم‌ترین زمان و به بهترین شکل انجام شد.

شناسه خبری: 24715

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو