اختصاص 300 میلیون ریال به پروژه خطوط جدید انتقال آب در بندر امام

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24724
ساعت 11:34 چهارشنبه 11 مرداد 1391
معاون اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از اختصاص 300 میلیون ریال به پروژه خطوط جدید انتقال آب به انبارهای مسقف در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران، مسعود قاسمیان گفت: افزون بر 300 میلیون ریال به پروژه خطوط جدید انتقال آب به انبارهای مسقف در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) اختصاص داده شد و این پروژه در مدت زمان کمتر از سه ماه به بهره‌برداری رسیده است.
وی با اشاره به مزایای تکمیل این پروژه افزود: تأمین آب آشامیدنی برای کارکنان شاغل در انبارها و کاهش مدت زمان قطع آب را از مزیت‌هایی است که با بهره‌گیری از این خطوط جدید انتقال آب فراهم می‌شود.
معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان همچنین ایجاد زیرساخت‌های مناسب به‌منظور جذب بیشتر سرمایه‌گذاران، تأمین آب آتش‌نشانی با فشار استاندارد در راستای ارتقای ضریب ایمنی در انبارها را از مهمترین اهداف بهره‌برداری از این شبکه جدید خطوط انتقال آب برشمرد.
وی در پایان اظهار کرد: همه تلاش ما در راستای رفع مشکلات پیش‌روی منطقه و ارتقای بخش‌های مختلف اقتصادی، تجاری و صنعتی آن است که امیدواریم با تعامل و مضاعف مسئولان بیش از پیش در تحقق آن موفق باشیم.

شناسه خبری: 24724

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو