راه اندازی وب سایت شناور در مرکز پاس کشتی های بندر امام

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24852
ساعت 09:55 يکشنبه 12 شهريور 1391
سرپرست واحد طرح و توسعه اداره کل بنادرد و دریانوردی خوزستان گفت:به منظور گسترش خدمات الکترونیکی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی و تأمین رفاه حال صاحبان کالا و خطوط کشتیرانی وب سایت پاس شناور نصب و راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویزه اقتصادی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، جهانگیر نجاتی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اهمیت اعلام ورود و خروج شناورها به مرکز پاس کشتی ها، وب سایت پاس شناور در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی نصب و راه اندازی شد.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه تاکنون اعلام نمایندگی کشتی ها به مرکز پاس شناور از طریق فاکس انجام می شد لذا با راه اندازی وب سایت پاس شناور امکان ثبت مراحل درخواست های شناورها به صورت ONLINE فراهم شد.
نجاتی افزود: با راه اندازی این وب سایت علاوه بر افزایش سرعت و دقت خدمات به شناورها، تغییر نمایندگی و بار گذاری فرم های اعلامیه ورود و خروج شناورها در کوتاه ترین زمان انجام شده که این موضوع موجب رضایت نمایندگان خطوط به عنوان یکی از اصلی ترین ارباب رجوع های این اداره کل نیز فراهم نموده است.

شناسه خبری: 24852

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو