معرفی جوانان برتر صنعت نفت شاغل در منطقه ویژه پارس با حضور وزیر نفت

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24871
ساعت 09:20 دوشنبه 13 شهريور 1391
مشاور جوان وزیر نفت گفت: در سومین گردهمایی متخصصان جوان صنعت نفت که 16 شهریور در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی برگزار می شود، از برترین جوانان متخصص صنعت نفت از سوی مهندس رستم قاسمی، وزیر نفت تقدیر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از شانا، روح الله تولایی از پایان یافتن زمان شرکت در نخستین ارزیابی جوانان متخصص برتر صنعت نفت خبر داد و گفت: با تشکیل کمیته ارزیابی، کار بررسی بیش از 160 فرم دریافت شده از سوی دبیرخانه مرکزی آغاز شده است.
تولایی به پرسش "ارزیابی انتخاب متخصصان جوان برتر صنعت نفت چگونه خواهد بود" پاسخ داد: این ارزیابی شامل سه مرحله اصلی است که تمام مراحل آن از سوی اعضای کمیته ارزیابی شامل 6 نفر از دبیران کارگروه های تخصصی کانون تفکر جوانان صنعت نفت و چهار نفر از نمایندگان شرکت های فعال در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی(عسلویه) انجام می شود.
تولایی در ادامه افزود: شرکت کنندگانی که دارای یکی از شرایط اولیه این ارزیابی(35 سال و کمتر، کارمند رسمی و قراردادی وزارت نفت و اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی) نباشند، از دور رقابت کنار می روند و افراد باقیمانده به مرحله دوم که مرحله امتیازدهی است، وارد خواهند شد.
مشاور جوان وزیر نفت گفت: بر اساس آخرین اخبار رسیده از کمیته ها ارزیابی تاکنون 120 نفر در مرحله مقدماتی تایید شده اند.
وی درباره ارزیابی در مرحله دوم گفت: امتیازهای شرکت کنندگان بر اساس تطبیق نمرات دستورعمل ارزیابی با فرم های تکمیل شده افراد تعیین می شود.
تولایی تصریح کرد: در این مرحله پس از رتبه بندی شرکت کنندگان بر اساس نمره، نتایج اولیه نفرات منتخب و ذخیره مشخص و در پایان این مرحله با همه نفرات منتخب و ذخیره ارتباط گرفته می شود و از افراد برای شرکت در مصاحبه حضوری در عسلویه دعوت می شود.
به گفته مشاور جوان، مرحله سوم ارزیابی انتخاب متخصصان برتر جوان صنعت نفت با مصاحبه حضوری کمیته ارزیابی در عسلویه برگزار می شود و در آن همه نفرات منتخب و ذخیره به صورت جداگانه در مصاحبه شرکت و مدارک و مستندات کلیه بندهای فرم تکمیل شده خود را ارائه می کنند.
در پایان این مرحله متخصصان جوان برتر شاغل در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی انتخاب و به مقام عالی وزارت نفت معرفی می شوند.
در سومین گردهمایی متخصصان جوان صنعت نفت که 16 شهریور در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی برگزار می شود، از برترین جوانان متخصص صنعت نفت از سوی مهندس رستم قاسمی، وزیر نفت تقدیر خواهد شد.

شناسه خبری: 24871

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو