جوانان در توسعه صنعت نفت کشور نقش سازنده و اثرگذار دارند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24900
ساعت 08:42 يکشنبه 19 شهريور 1391
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نفش جوانان و نخبگان را در توسعه صنعت نفت کشور سازنده و اثرگذار خواند و تصریح کرد: فداکاری و جانفشانی جوانان متعهد از افتخارهای نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مسعود نصوری در مراسم سومین گردهمایی نخبگان جوان صنعت نفت در جمع جوانان و مدیران ارشد صنعت نفت یادآور شد: در حساس ترین و مهم ترین دوره های تاریخ انقلاب اسلامی، جوانان در پیروزی ها و سرافرازی های نظام، نقش اصلی و سهم عمده ای داشته اند.
وی یادآور شد: تاریخ دفاع مقدس را که مرور می کنیم، رشادت ها و جانفشانی جوانان آن دوران خیره کننده و موجب یاس و ناامیدی دشمنان بود؛ شهیدان همه از جوانان بودند و یادگاران دفاع مقدس امروز، همه از جوانان آن دوران می باشند.
نصوری با اشاره به شهید محمدجواد تندگویان تصریح کرد: وزیر شهید صنعت نفت، جوان 31 ساله ای بود که با جانفشانی و ایثارگری خود، موجب سرافرازی انقلاب و نظام شد و به بهترین الگو برای جوانان صنعت نفت بدل شد.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس، با بیان تاکیدان و فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، توجه به نقش راهبردی منابع انسانی در توسعه صنعت نفت کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید به جوانان صنعت نفت اعتماد داشت و کار را به آنان سپرد.
نصوری گفت: پیشبرد اهداف بلند و راهبردی صنعت نفت در چارچوب اقتصاد مقاومتی را می توان با واگذاری کار و اعماد به توانمندی جوانان نخبه و پرتلاش صنعت نفت محقق نمود.
وی با بیان اینکه امروز نیمی از کارکنان رسمی شاغل در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس زیر 35 سال سن دارند، تصریح کرد: جوانان این مرز و بوم توانایی اداره امور در تمامی زمینه های عملیاتی و فنی صنعت نفت را دارند و باید فضای مناسبی برای آنان فراهم کرد؛ امیدوارم گردهمایی نخبگان جوان صنعت نفت و تلاش های انجام شده در این حوزه، راه ورود جوانان به عرصه های مدیریتی صنعت نفت را هموار سازد.
سومین گردهمایی متخصصان جوان صنعت نفت با حضور مدیران ارشد صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.
در این همایش که با حضور معاونان وزیر نفت و مدیران عامل شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت در مرکز همایش های خلیج فارس عسلویه برگزار شد، نخبگان جوان صنعت نفت تقدیر شدند.

شناسه خبری: 24900

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو