زمان راه اندازی پنج فاز جدید پارس جنوبی نزدیک است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24901
ساعت 08:45 يکشنبه 19 شهريور 1391
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نسبت به راه اندازی فازهای 15، 16، 17، 18 و 12 تا پایان سال جاری اظهار امیدواری کرد و افزود: با تلاش متخصصان و توانمندان داخلی، زمان راه اندازی پنج فاز جدید پارس جنوبی نزدیک است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویزه اقتصادی، احمد قلعه بانی در سومین گردهمایی نخبگان جوان صنعت نفت در عسلویه گفت: صنعت نفت امروز به متخصصان جوان و اندیشمند خود می بالد و ما شاهد تلاش این عزیزان در تمامی بخش های بالادستی و پایین دستی صنعت نفت می باشیم.
وی یادآور شد: جوانان متعهد که روزی در جبهه های دفاع مقدس برای حفظ انقلاب و میهن اسلامی از تجاوز دشمنان تلاش می کردند امروز نیز در جبهه اقتصادی کشور برای سربلندی نظام و بالندگی صنعت نفت تلاش می کنند.
قلعه بانی تصریح کرد: تلاش جوانان عزیز در تمامی حوزه ها و به ویژه در مناطق عملیاتی صنعت نفت قابل تقدیر است؛ باید زمینه و فضای مناسب را برای رشد و پرورش این عزیزان فراهم نمود.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: راه اندازی کانون تفکر جوانان صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس که امروز با حضور مدیران و نخبگان جوان انجام می شود در همین راستا است و امیدوارم این کانون بتواند نقش مهمی در ساماندهی نیازها و فراهم نمودن فضای مناسب برای رشد و تعالی جوانان صنعت نفت در این منطقه ایفا کند.
سومین گردهمایی متخصصان جوان صنعت نفت روز پنج شنبه (16شهریور) با حضور مدیران ارشد صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.
در این همایش که با حضور معاونان وزیر نفت و مدیران عامل شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت در مرکز همایش های خلیج فارس عسلویه برگزار شد، نخبگان جوان صنعت نفت تقدیر شدند.

شناسه خبری: 24901

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو