شرایط برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی شهر کرد فراهم است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24905
ساعت 09:20 يکشنبه 19 شهريور 1391
معاون عمرانی استاندار چهار محال و بختیاری گفت: موقعیت مطلوب این استان شرایط را برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی شهرکرد فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمود عیدی گفت: استان چهار محال و بختیاری یکی از پایتخت های زیبای ایران است و با وجود 3000 هزار کیلومتر ساحل رودخانه شرایط ویژه ای را برای گردشگران در فصول بهار و تابستان دارد. منطقه ویژه اقتصادی هم با توجه به موقعیت استان در مرکز ایران قرار دارد و با توجه به اینکه میان دو قطب صنعتی و کشاورزی کشور یعنی استان های اصفهان و خوزستان قرار گرفته است و از طرفی با بنادر جنوبی کشور همچون آبادان و خرمشهر و بندرعباس مسافت چندانی ندارد از این رو شرایط ایده آلی برای فعالیت های صنعتی و بازرگانی پیش بینی می شود.
وی افزود: دسترسی به زیرساخت های همچون راه، خط آهن سراسری، فرودگاه بین المللی، خطوط انتقال سراسری گاز و صنایع پتروشیمی، منطقه ویژه چهار محال پتانسیل خوبی برای رشد و سرمایه گذاری دارد.
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: منطقه ویژه چهارمحال قطب مرکزی استان است و کارشناسان معتقدند که این منطقه مبدا ورودی استان به دروازه صنعت و توسعه کشور است.

شناسه خبری: 24905

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو