دیدار مدیرعامل و مدیران سازمان منطقه ویژه پارس با مدیرحوزه های علمیه کشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24966
ساعت 16:18 سه شنبه 4 مهر 1391
همزمان با دهه کرامت مدیرعامل و مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور دیدار نمودند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیرعامل و مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس همزمان با دهه کرامت با حضور در شهر مقدس قم، ضمن حضور در آستانه حضرت معصومه (س) با نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و مدیرحوزه های علمیه سراسر کشور دیدار کردند.
نصوری در ابتدای این نشست، ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و سرافرازان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس در ابتدای سخنان خود با اشاره به هتک حرمت صورت گرفته به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام گفت: به نمایندگی از مدیران و کارکنان سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ضمن محکوم نمودن این عمل قبیح و غیر اخلاقی و انسانی، اعلام می کنیم ما مسلمانان این آب و خاک حاضریم جان خود را فدای راه اسلام و پیامبر خوبیها نماییم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در ادامه با تشریح برخی فعالیتهای صورت گرفته در سازمان منطقه ویژه پارس خاطرنشان کرد: وزارت نفت و به نمایندگی از این وزارتخانه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با جدیت پیگیر اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه و مصوبات سفرهای هیئت دولت به استان بوشهر می باشد و تمام سعی ما بر این است تا با توجه به رویکرد و نگاه ویژه مهندس قاسمی وزیر محترم به این استان تمامی تعهدات نفت در حوزه های یاد شده که نقش بسزایی در توسعه استان بوشهر دارند طبق برنامه های زمانبندی شده و با حمایت سایر دستگاههای اجرایی استان، اجرایی شود.
نصوری با اشاره به برخی پروژه های در حال اجرا در استان بوشهر افزود: بزرگراه بوشهر- دیّر ، بزرگراه اهرم-گناوه ، بیمارستان دیّر، آبخیزداری جم و... از مهمترین اولویتها و پروژه های در دست اجرا در استان بوشهر می باشد که سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت تا کنون در اجرای تعهدات خود در قبال این پروژه ها موفق بوده است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: طرح آمایش و حوذه نفوذ تاثیرپذیر از پارس جنوبی و مطالعات راهبردی منطقه (تاثیر متقابل صنعت و مردم و جامعه محلی ) و همچنین گسترش صنایع پایین دستی از مهمترین طرح های سازمان در دست بررسی و اجرای سازمان منطقه ویژه پارس است.
در ادامه ی این نشست مدیران کار وخدمات اشتغال،منابع انسانی،رئیس روابط عمومی و امورفرهنگی، مدیر پژوهش و فناوری، مدیرتوسعه اقتصادی و جذب سرمایه و مدیر پارس شمالی به ارائه گزارش عملکردی از مدیریت های خود در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس پرداختند.

شناسه خبری: 24966

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو