شناور رشید یک به ناوگان یدک کشی بندر امام پیوست

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24979
ساعت 13:15 پنج‌شنبه 6 مهر 1391
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: به منظور ارتقای توان ناوگان شناورهای خدماتی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)، یدک کش رشید یک پس از یک دوره تعمیرات اساسی چهار ماهه به ناوگان یدک کشی این مجتمع بندری پیوست.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقصتاید، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان،ˈ بهروز آقاییˈ با اشاره به خارج از سرویس بودن این شناور به مدت 1052 روز به دلیل ناتوانی شرکت های راهبر در خصوص تعمیرات اساسی موتور رانش، تعویض قطعات و اشکالات ناشی از Over Speed اظهار داشت: با انجام برنامه ریزی دقیق و علی رغم محدودیت های موجود، تعمیرات شناور توسط نیروهای فنی و متخصصان داخلی انجام شد.
وی جلوگیری از هزینه های مرتبط با خارج از سرویس شدن و افزایش درآمد های ناشی از راهبری تجهیزات را از مزایای تعمیرات این شناور برشمرد و افزود: در اثر این تلاش ها که طی مدت زمان فشرده ای صورت گرفت، نیروهای متخصص این اداره کل موفق به راه اندازی و در مدار قرار دادن این شناور پس از یک وقفه سه ساله شدند.
منطقه ویژه اقتصادی و بندر امام خمینی (ره) از بنادر فعال جمهوری اسلامی در نگهداری و تعمیرات انواع شناورها بوده و دارای تجهیزات تعمیرات خشکی و دریایی پیشرفته نیز می باشد.
سالانه حدود 35میلیون تن کالای نفتی و غیرنفتی در بندرگاه امام خمینی ˈرهˈ تخلیه و بارگیری می شود.

شناسه خبری: 24979

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو