رزمایش مقابله با شرایط اضطراری در فازهای 15و16 پارس جنوبی اجرا شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25003
ساعت 09:30 چهارشنبه 12 مهر 1391
رزمایش مقابله با شرایط اضطراری در فازهای 15و 16 پارس جنوبی با هدف افزایش آمادگی کارکنان ایمنی، بهداشت و(HSE) منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و شرکت نفت و گاز پارس انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست (HSE)، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در آیین برگزاری این رزمایش گفت: در نیمه دوم سال جاری، برگزاری این گونه رزمایش ها در اولویت مدیریت ارشد HSE منطقه ویژه پارس قرار گرفته است.
حسن آخوندی افزود: رزمایش مقابله با شرایط اضطراری و مدیریت بحران، با همکاری تیم آتش نشانی و امدادی منطقه ویژه پارس، شرکت نفت و گاز پارس و شرکت آریا نفت شهاب با محوریت حادثه در یونیت 146 فاز 15 و 16 پارس جنوبی اجرا شد.
وی ادامه داد: براساس سناریو از پیش تنظیم شده، با وقوع نشتی گاز و در پی آن آتش سوزی در مخزن متانول واقع در یونیت 146 فاز 15 و 16 دو تیم آتش نشانی منطقه ویژه پارس به همراه تجهیزات لازم به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
آخوندی گفت: با عملیات های خنک کردن، فوم رسانی، امداد و نجات مصدومان فرضی محبوس شده درآتش پس از یک ساعت تلاش خستگی ناپذیر، آتش سوزی کنترل و شرایط به حالت عادی بازگشت.
مدیر ارشد HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس افزود: درپایان این رزمایش عملیاتی، جلسه ای با حضور مدیران و روسای فازهای 15و16 و تمامی گروه های شرکت کننده درمانور تشکیل و از آنها تقدیر شد.

شناسه خبری: 25003

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو