کمیسیون انرژی مجلس از پیشرفت پروژه های پارس جنوبی حمایت می کند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25013
ساعت 23:47 چهارشنبه 12 مهر 1391
نماینده دشتستان درمجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون انرژی مجلس از پیشبرد، توسعه پروژه ها و پیشرفت فازهای پارس جنوبی حمایت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد در نشست با مدیرعامل و دیگر مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: با وجود این که دشمنان این نظام درحال طراحی و اجرای توطئه های مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، تلاش متخصصان و صنعتگران ایران اسلامی درجبهه اقتصادی پارس جنوبی که با پیشرفت فازها و پروژه های پارس جنوبی و ایجاد نشاط، تحرک و شادابی در منطقه همراه بوده است، قابل ستایش است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: اعضای این کمیسیون نگاه ویژه ای به صنعت نفت و بویژه پارس جنوبی به عنوان قطب انرژی و اقتصادی کشور دارند و بزودی اعضای این کمیسیون با حضور در منطقه از نزدیک با پیشرفت پروژه ها آشنا خواهند شد و برای رفع برخی موانع پیشرفت پروژه ها در این منطقه تصمیم های جدی اتخاذ خواهند کرد.
وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های بیشتر و کاهش مقررات جاری در حوزه سرمایه گذاری و جذب سرمایه های داخلی و خارجی، شاهد حضور چشمگیر سرمایه گذاران داخلی و خارجی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خواهیم بود.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش پارس جنوبی و پروژه های نفتی در کمک به اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر گفت: با تقویت فرهنگ کار و اشتغال و نهادینه کردن آن همچنین نیازسنجی های شغلی درمناطق تحت نفوذ نفت دراستان بوشهر و تربیت نیروهای ماهر و توانمند و متخصص می توان گام های مهمی در کمک به رشد اشتغال پایدار استان بوشهر برداشت.

شناسه خبری: 25013

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو