ساختار نیروی انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس نهایی می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25048
ساعت 11:38 پنج‌شنبه 20 مهر 1391
رئیس مهندسی ساختار و بهره وری شرکت ملی نفت ایران از بازنگری، اصلاح و نهایی شدن ساختار نیروی انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تا پایان اسفند امسال خبر داد و افزود: انجام این مهم در اولویت برنامه هاست.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، خلیل قاسم زاده یادآور شد: با توجه به این که امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری نام گذاری شده است، ما نیز در حوزه بررسی ساختار، اساس کار خود را در حوزه های عملیاتی و مرتبط با تولید نفت و گاز قرار داده ایم که منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در اولویت است.
وی ادامه داد: نخستین سفر کاری برای بررسی فعالیت ها در حوزه بازنگری ساختار سازمانی منطقه ویژه پارس به عسلویه بود .اهمیت نهایی کردن ساختار سازمانی منطقه ویژه پارس به دلیل نقش مهم و راهبردی این سازمان در انجام عملیات پشتیبانی طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی و برداشت و تولید بیشتر از این میدان است.
رئیس مهندسی ساختار و بهره وری شرکت ملی نفت ایران با بیان این که به دلیل اهمیت این موضوع می باید ساختار سازمانی منطقه ویژه پارس هرچه سریع تر نهایی شود، تصریح کرد: در بازنگری و اصلاح و نهایی کردن ساختار سازمانی منطقه ویژه پارس، بر نیازهای واقعی منطقه پارس جنوبی متمرکز شده ایم.
قاسم زاده با توجه به اهمیت موضوع، تلاش های مثبت و سازنده ای از سوی مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس و حوزه مهندسی ساختار شرکت ملی نفت ایران انجام شده و این اقدام ها در نتیجه نشست های متعدد صورت گرفته است.
وی گفت: به طور قطع برگزاری این جلسات به طور جدی و مستمر به منظور یکسان سازی دیدگاه ها و کار تخصصی و کارشناسی تا رسیدن به نقطه مطلوب و نهایی کردن ساختار سازمانی منطقه ویژه پارس ادامه می یابد که این روند در نهایت تا اسفندماه امسال انجام خواهد شد.
وی تاکید کرد: ملاک عمل در بررسی بازنگری ساختارهای سازمانی، « نظام نامه سازماندهی و ارزیابی مشاغل صنعت نفت » است که دراین زمینه هرچند مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس جهت استقرار بهینه سیستم ها، روشها، رویه ها و خط مشی های سازمانی در راستای بازنگری ساختار نیروی انسانی این سازمان اقدامات خوب و سازنده ای انجام داده است اما تاکید ما بر ادامه بررسی ها بر اساس مفاد این نظام نامه است.
رئیس مهندسی ساختار و بهره وری شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: کارعملیاتی با شاخص مهم «زمان» عجین است و ما نیز در این کار اعتقاد به موضوع زمان داریم و شاخص زمان، راهبرد ما در طی این مسیر است؛ از این رو هدف اصلی ما کاهش بوروکراسی اداری به منظور انجام کار با شتاب بیشتر است.
قاسم زاده تصریح کرد: رعایت مفاد نظام نامه سازماندهی و ارزیابی مشاغل صنعت نفت لازم است و چنانچه در مراحل انجام بازنگری و اصلاح ساختار نیروی انسانی منطقه ویژه پارس مشکل خاصی ایجاد شد که نیاز به مجوزهای لازم داشیتم، این مهم را انجام خواهیم داد.

 

شناسه خبری: 25048

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو