افزایش 233 درصدی تولید مقالات علمی، پژوهشی درمنطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25080
ساعت 07:35 جمعه 28 مهر 1391
طی شش ماهه نخست سال جاری ،تولید مقالات علمی و پژوهشی در اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به میزان 233 درصد نسبت به مدت مشابه در شش ماهه نخست سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، جهانگیر نجاتی سرپرست واحد طرح و توسعه بندر امام خمینی،  با اشاره به تولید بیش از 50 مقاله علمی تخصصی اظهار داشت: تاکنون تعداد بیش از 23 عنوان مقاله به کنفرانس ها و همایش های ملی و مجلات علمی ،تخصصی مرتبط با فعالیت های دریایی وبندری ارسال شده است.
وی همچنین تعداد پروژه های مطالعاتی تصویب شده در سال جاری را 40 پروژه مطالعاتی ذکر نمود وبیان داشت :که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته از 54 درصدرشد برخوردار بوده است.
وی افزود: از مجموع این 40 پروژه مطالعاتی 39پروژه توسط توان داخلی و تعداد یک پروژه مطالعاتی دیگر به صورت برون سپاری انجام خواهد شد. وی همچنین تعداد پروژه های مطالعاتی در سال گذشته را 26پروژه اعلام کرد.
نجاتی در پایان پژوهش را نیروی محرکه در توسعه سازمان ها دانست و با ابرازخرسندی از ارتقاء جایگاه مطلوب پژوهش در این اداره کل و توجه بیشتر کارکنان به امر تحقیق وپژوهش یادآور شد: بیشتر پروژه های مطالعاتی تعریف شده کاربردی و در راستای تصمیم گیری های کلان انجام شده است.

شناسه خبری: 25080

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو