افتتاح بزرگترين آزمايشگاه استاندارد كشور در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25090
ساعت 15:29 دوشنبه 1 آبان 1391
شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان که از آن به عنوان بزرگ ترین آزمایشگاه خصوصی همکار استاندارد در جنوب کشور یاد می شود، با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران در منطقه وی‍ژه اقتصادی بوشهر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سیامک احمدی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در این باره گفت: شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون در دو بخش بازرسی و آزمایشگاه فعالیت می کند.
وی افزود: در بخش بازرسی با مجوز سازمان ملی استاندارد ایران در زمینه بازرسی و نمونه برداری از تولیدات کارخانه های استان بوشهر و با اخذ نمایندگی از شرکت های بین المللی در زمینه بازرسی از آسانسورها، شهربازی ها، پارک های بادی و بازی، خودروهای وارداتی و بازرسی و نمونه برداری از کالاهای وارداتی اقدام خواهد کرد.
وی اضافه کرد: در بخش آزمایشگاه نیز در محیطی استاندارد و با دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته از 62 نمونه کالاهای ارسالی به شرکت بر اساس استاندارد ملی و بین المللی تست آزمون می کند.
احمدی ادامه داد: بیشتر آزمایشگاه های این شرکت مانند آزمایشگاه های رینگ خودرور، کلاه ایمنی، کمک فنر خودرو در کشور اولین و منحصر به فرد هستند و آزمایشگاه لاستیک خودرو این شرکت نیز در کشور دومین آزمایشگاه است.
وی تاکید کرد: این آزمایشگاه در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و در مساحتی بالغ بر 900 مترمربع و با سرمایه گذاری 75 میلیارد ریال احداث شده است.

شناسه خبری: 25090

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو