پویایی سازمانی در گرو اجرای فرآیندهای مدیریت یکپارچه است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25113
ساعت 16:42 سه شنبه 9 آبان 1391
قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: پویایی، کارآمدی و خلاقیت یک سازمان در گرو اجرای فرآیندهای استاندارد و مدیریت یکپارچه است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، غلامرضا غریبی در نشست «جمع بندی پیش ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS)» تاکید کرد: از آنجا که سازمان منطقه ویژه پارس برای پشتیبانی از طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی تاسیس شده، باید تمام تلاش خود را جهت کارآمدی این سازمان در راستای انجام پشتیبانی از مهمترین ماموریت و هدف صنعت نفت کشور در پایتخت انرژی کشور داشته باشیم.
وی بر انجام فعالیت های منطبق با ماموریت ها و رسالت های تعریف شده سازمان منطقه ویژه پارس تاکید کرد و از بازنگری و اصلاح نهایی ساختار سازمانی منطقه ویژه پارس خبر داد و افزود: این مهم سازمان منطقه ویژه پارس را برای انجام عملیات پشتیبانی و ماموریت های اصلی کمک شایانی می کند.
ممیزی گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بر اساس استانداردهای جهانی انجام شد؛ کارشناسان استاندارد و کیفیت در نشست با مدیریت ها و بخش های مختلف سازمان منطقه ویژه پارس با مدیران در مورد سرفصل ها و روش های اجرایی لازم، تبادل نظر کردند.
پیش ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه بر اساس استانداردهای بین المللی با هدف ارزیابی عملکرد و اثر بخشی سیستم مدیریت یکپارچه بررسی و اجرا می شود و در نهایت با شناسایی نقاط ضعف و عدم انطباق های احتمالی راه را برای ثبت و صدور گواهینامه های استاندارد هموار می کند.

شناسه خبری: 25113

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو