حضور قشم در نمایشگاه جهانگردی و صنایع دستی مشهد

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از حضور پررنگ قشم و استقبال گسترده مخاطبان از دستاوردهای این منطقه در نمایشگاه جهانگردی و صنایع دستی مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حمید امینی با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: حضور توانمند قشم در نمایشگاه بین المللی جهانگردی و صنایع دستی مشهد با حضور 12 کشور خارجی و 19 استان کشور همراه است که این رویداد فرصت مطلوبی در راستای معرفی امکانات و جاذبه های گردشگری این منطقه تلقی می شود.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی و کاهش سفرهای خارجی ، حضور در نمایشگاههای داخلی و معرفی امکانات قشم می تواند در توسعه گردشگری داخلی و جذب گردشگران از سایر نقاط کشور به این جزیره موثر باشد.
امینی با اشاره به برنامه ریزی های هدفمند در جهت افزایش ورود گردشگران به این منطقه گفت: با پیگیریهای گسترده و رایزنی های بسیار موفق شدیم فعالیت خطوط پروازی قشم – مشهد را مجددا راه اندازی کنیم که این امر به عنوان یکی از زیرساختهای مهم در بحث توسعه گردشگری داخلی در افزایش گردشگران این دو منطقه تاثیر فراوانی خواهد گذاشت.
مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از مذاکره با مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان خراسان خبر داد و گفت : همزمان با برگزاری این نمایشگاه مذاکرات خوبی در زمینه ارایه بسته های گردشگری قشم ، برگزاری تور آشناسازی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و جذب گردشگر و مسافر از مشهد مقدس صورت گرفت.
براساس این گزارش ، مسئولان و کارشناسان گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در نمایشگاه جهانگردی و صنایع دستی مشهد ، از طریق اقلام تبلیغاتی ، کاتالوگ ، بروشور و محصولات صنایع دستی منحصر بفرد جزیره ، جاذبه ها و توانمندیهای گردشگری این منطقه را به مخاطبان معرفی می کنند .
نمایشگاه بین المللی جهانگردی و صنایع دستی در مشهد با حضور 12 کشور خارجی و 19 استان ازهشتم تا 12 آبانماه سال جاری بر پا خواهد بود و بازدید برای عموم آزاد است.
 

امتیاز به خبر :