راه اندازی اورژانس هوایی در منطقه ویژه اقتصادی پارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25158
ساعت 11:30 سه شنبه 23 آبان 1391
اورژانس هوایی منطقه ویژه اقتصادی پارس با هدف پشتیبانی و صیانت از نیروی انسانی در پایتخت انرژی کشور راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، یک فروند هواپیمای فوکر 50 مجهز به آخرین تجهیزات پزشکی مورد تایید بهداشت و درمان صنعت نفت و با رعایت تمامی استانداردهای روز دنیا در فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه مستقر و به منظور ارائه انجام خدمات اورژانس هوایی عملیاتی شد.
با پیگیرهای مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس و پس از برگزاری جلسات و نشست های متعدد و با انعقاد قراردادی بین سازمان منطقه ویژه پارس و شرکت هواپیمایی ایران نفت هواپیمای فوکر 50 اورژانس هوایی در فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه مستقر شد.
اورژانس هوایی منطقه ویژه اقتصادی پارس دارای تجهیزات روز پزشکی از جمله برانکاردهای ویژه، دستگاه پیشرفته الکتروشوک، داروها و مواد موردنیاز پزشکی و بخش اورژانس ویژه است.
این اورژانس هوایی آمادگی دارد تا پس از دریافت کمک و تایید مرکز بهداشت و درمان منطقه ویژه پارس در تمام سوانح و حوادث عملیاتی و صنعتی در محدوده منطقه ویژه پارس به عنوان پایتخت انرژی کشور به ارائه خدمات ویژه بپردازد.
با هماهنگی های به عمل آمده از سوی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس و موافقت وزیر نفت، این اورژانس هوایی علاوه برخدمت رسانی به صنعتگران و تلاشگران صنعت بالنده نفت در منطقه ویژه پارس به ارائه خدمات به ساکنین محلی بخش عسلویه، شهرستان های هم جوار و ذی نفعان کلیدی نیز خواهد پرداخت.
خدمه و کادر پروازی و پزشکی این اورژانس هوایی با توجه به موقعیت ویژه و عملیاتی بودن این منطقه بصورت تمام وقت در فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه مستقر هستند تا در صورت لزوم به ارائه خدمات مطلوب بپردازند.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو