بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از منطقه ویژه اقتصادی شیراز

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25179
ساعت 13:38 يکشنبه 28 آبان 1391
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و هيأت همراه از منطقه ويژه اقتصادي شيراز و واحدهاي توليدي و صنعتي مستقر در منطقه بازديد کرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، غلامرضا شافعی رئيس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران و معاون وزير صنعت، معدن و تجارت به اتفاق هیات همراه از زيرساخت ها و طرح هاي در حال اجراي منطقه ويژه اقتصادي شيراز و واحدهاي صنعتي مستقر در منطقه ویژه نظير شرکت خودروسازان فارس( توليد کننده انواع خودروهای برقی )، شرکت سامانه های نوین افرا ( تولید کننده مقره های سیلیکونی ) و دیگر شرکت ها و کارخانه های تولیدی بازدید کرد.
وی در جريان اين بازديد گفت: امکانات و زير ساخت هاي منطقه ويژه اقتصادي شيراز در سطح کشور کم نظير بوده و بستري مناسب جهت جذب سرمايه گذاري داخلي و خارجي است.
وی در این بازید از حمایت جدی سازمان گسترش بر طرح های صنعتی محققان و پژوهشگران در راستای توسعه سرمایه گذاری و خودکفایی در بخش صنعت خبر داد.
در جریان این بازدید دکتر سراج رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه شیراز نیز گفت: با توجه به قابلیت نیروی انسانی و وجود بسترهای مناسب دارویی در فارس سرمایه گذاری در این بخش می تواند زمینه ساز ایجاد صنایع کوچک و بزرگ در استان شود.
در همین راستا سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و دانشکده داروسازی دانشگاه شیراز بر توسعه صنعت داروسازی در آینده ای نزدیک تفاهم نامه های مشترکی را امضا می کنند.
نادر طیبی، مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي شيراز ضمن قدرداني از حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیات همراه در منطقه ويژه اقتصادي شيراز گفت: به همت مسئولان وزارت صنايع و معادن ان شاء الله شاهد افزايش سطح خدمات و تسهيلات به صنعتگران و واحدهاي توليدي مستقر در منطقه باشيم.
طیبی ضمن اعلام آمادگي منطقه ويژه اقتصادي شيراز نسبت به حضور سرمايه گذاران اقتصادي فعال در زمينه صنايع پزشکي، آزمايشگاهي و دارويي ، تأکيد کرد :با توجه به تصويب و تأسيس منطقه ويژه سلامت شيراز و با عنايت به اينکه شهر شيراز به عنوان قطب پزشکي کشور داراي متخصصين ارزشمندي در زمينه هاي پزشکي و صنايع دارويي مي باشد ان شاء الله با حمايت سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکي ، شاهد افزايش سرمايه گذاري در اين عرصه باشيم.

 

 

شناسه خبری: 25179

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو