برگزاری نمايشگاه صنعت گردشگري،هتلداري و فرصت هاي سرمايه گذاري در جزيره كيش

ششمين نمايشگاه صنعت گردشگري،هتلداري و فرصت هاي سرمايه گذاري از26 تا 29 دي ماه سال جاری به مدت چهار روز با حضور شرکت های داخلی و خارجی در جزیره کیش برگزار مي شود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، با توجه به برگزاري موفقيت آميز اين نمايشگاه در دوره هاي گذشته پيش بيني مي شود ششمين نمايشگاه صنعت گردشگري، هتلداري و فرصت هاي سرمايه گذاري با استقبال جامعه حرفه ای گردشگري به ویژه فعالان مطرح بخش خصوصی، مجامع امور صنفی مرتبط در حوزه گردشگري همراه شود.
در اين راستا رايزني هاي گسترده اي با گروه هاي هتل هاي فعال در كشور، پروژه هاي سرمايه گذاري، اتاق های بازرگانی، سفارتخانه ها و نمایندگی های کشورهای خارجی انجام شده است.
این نمایشگاه در محل دائمی مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش در حالی آغاز به کار می کند که جزیره کیش پذیرایی حضور جمع کثیری از مسؤلان، مدیران ارشد، فعالان صنعت گردشگری و هتلداری خواهد بود.
جزیره کیش به عنوان یک قطب مهم اقتصادی و گردشگري، به دلیل دارا بودن تعداد زيادي هتل، رستوران، مراکز خرید و همچنین عدم نیاز به رواديد، میزبان مناسبي جهت برگزاري نمايشگاه هاي داخلي و بين المللي است.

امتیاز به خبر :