تفاهمنامه همکاری سازمان امور دانشجویان و منطقه ویژه اقتصادی پارس امضا شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25239
ساعت 08:50 شنبه 18 آذر 1391
تفاهم نامه همکاری مشترک میان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس (عسلویه) به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از ایرنا، تفاهم نامه مشترک مسوولان سازمان امور دانشجویان و منطقه ویژه اقتصادی پارس به منظور ایجاد و گسترش و همفکری و همکاری های آموزشی- پژوهشی و هدفمند سازی رساله ها و تحقیقات دانشجویان بورسیه دوره دکتری داخل و خارج از کشور در راستای رفع نیازها و معضلات دستگاهها و مراکز اجرایی داخل کشور تنظیم شده است.
در این تفاهم نامه که به امضای حسن مسلمی نائینی معاون بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم و مسعود نصوری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس رسید، طرفین بر تلاش برای هدفمند کردن رساله ها و تحقیقات دانشجویان و نیل به خودکفایی ملی تاکید کردند.
طرفین همچنین در زمینه انجام طرح‌های تحقیقاتی - کاربردی مورد نیاز منطقه در قالب رساله‌ دکتری دانشجویان بورسیه دکتری داخل و خارج، ارائه سمینارها، دوره های تخصصی و کارگاه های آموزشی کوتاه مدت، راه اندازی، تکمیل و تجهیز مراکز آموزشی و پژوهشی مورد نیاز در دانشگاههای مورد تایید سازمان امور دانشجویان، تدوین و تالیف اسناد و مدارک علمی و تبادل آنها و انجام داوری، نظارت و بررسی نتایج رساله های تحقیقاتی رساله‌های دکتری دانشجویان بورسیه داخل و خارج از کشور به توافق رسیدند.
براساس گزارش سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترای غیر بورسیه که تمایل دارند در این زمینه همکاری کنند لازم است خلاصه کوتاهی از پایان نامه و رساله به همراه سوابق علمی خود را به اداره کل بورس سازمان اموردانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال کنند.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو