طرح های مهر ماندگار پتروشیمی تا پایان دولت دهم به بهره برداری می رسد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25294
ساعت 08:08 دوشنبه 27 آذر 1391
دستیار ویژه رئیس جمهوری گفت: طرح های مهر ماندگار پتروشیمی در عسلویه از پیشرفت مطلوبی برخوردار است و تا پایان دولت دهم به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از شانا، دستیار ویژه رئیس جمهوری برای دومین بار از طرح های مهر ماندگار عسلویه بازدید کرد و در جریان پیشرفت این طرح ها قرار گرفت.
علی اکبر محرابیان، دستیار ویژه رئیس جمهوری با حضور در منطقه ویژه انرژی پارس، از طرح های پتروشیمی دماوند، فاز 1 پتروشیمی کاویان، MEG عسلویه و واحد سولفورزدایی پتروشیمی نوری بازدید کرد.
وی پس از بازدید از این طرح ها در نشست با مدیران عامل این طرح ها و مدیران ستادی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با ابراز رضایت از پیشرفت طرح ها، نسبت به بازدید قبلی گفت: خوشبختانه اغلب طرح ها طبق برنامه زمانی بندی پیش رفته است و تا پایان دولت دهم این طرح ها هم به پایان می رسد.
دستیار ویژه رئیس جمهوری افزود: 20 طرح پتروشیمی در قالب طرح های مهر ماندگار برنامه ریزی شده است که خوشبختانه 2 طرح در ابتدای امسال به بهره برداری رسیده است و چند طرح نیز تا پایان امسال یا ابتدای سال آینده در ماه های اردیبهشت و خرداد به بهره برداری خواهد رسید.
محرابیان صنعت پتروشیمی را از نظر همکاری و هماهنگی اجزای مختلف آن در کشور نمونه خواند و افزود: در بازدید از طرح های دستگاه های مختلف هماهنگی خوبی در صنایع پتروشیمی وجود دارد که در صنعت نفت و سایر صنایع کشور مثال زدنی است.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو