بندر امیرآباد برترین دستگاه اجرایی مازندران شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25353
ساعت 09:58 سه شنبه 5 دی 1391
بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر دستگاه‌های اجرایی استان مازندران شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از فارس، بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد دومین بار متوالی است که توانست رتبه برتر دستگاه‌های اجرایی استان مازندران را در جشنواره شهید رجایی از آن خود کند.
مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد گفت: منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد، پس از بررسی و ارزیابی بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی توانست به عنوان یکی از 10 دستگاه اجرایی برتر استان معرفی شود.
سید علی نعیمی به شاخص‌های عمومی و اختصاصی که بندر توانست در جشنواره به دست آورد اشاره و تصریح کرد: استقرار و توسعه دولت الکترونیک، خدمت‌رسانی به مردم و شهروند‌مداری، توانمند‌سازی منابع انسانی، ساماندهی نیروی انسانی و سلامت نظام اداری از جمله شاخص‌های عمومی بودند.
نعیمی افزود: افزایش ظرفیت بندر، جذب سرمایه‌گذاری غیردولتی، سرمایه‌گذاری سازمان بنادر و دریانوردی و کاهش متوسط زمان انتظار کشتی ها از جمله شاخص‌های اختصاصی در ارزیابی عملکرد این بندر بزرگ استان مازندران عنوان شد.
نعیمی در پایان گفت: جشنواره شهید رجایی همه ساله در راستای تحقق برنامه ‌‌های توسعه و تحول اداری کشور و فراهم آوردن بستری مناسب به منظور ایجاد رقابت سالم در جهت خدمت‌‏رسانی و تکریم مردم، از طریق شناسایی، ارزیابی، انتخاب،‌‏ معرفی و تقدیر از دستگاه‌‌‏ها و واحدهای برتر استان‌‏ها و کارمندان برگزار می‌‏شود.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو