رسیدگی به مطالبات کارگری عزم جدی سازمان منطقه ویژه پارس است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25355
ساعت 10:32 سه شنبه 5 دی 1391
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: رسیدگی به مطالبات کارگری در پارس جنوبی عزم جدی مسوولان این سازمان است و در پیگیری حق و حقوق کارگران شاغل در این منطقه عظیم اقتصادی و انرژی کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مسعود نصوری در نشست مشترک مدیران کار و خدمات اشتغال، حراست ارشد این منطقه و جمعی از مدیران بخش عسلویه و شهرستان کنگان افزود: دفاع از حقوق کارگران ضروری است.
وی یادآورشد: در سال گذشته با برنامه ریزی های صورت گرفته و برگزاری نشست های متعدد مدیریت های این سازمان و مسوولان بخش عسلویه، شهرستان کنگان و استان بوشهر توانستیم مطالبات بخش عظیمی از کارگران را از شرکت ها و افراد متخلف برگردانیم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اضافه کرد: امسال نیز تلاش داریم تا درسه ماه آخر سال روند بررسی و نظارت بر پرداخت حقوق کارگران در منطقه ویژه پارس بجدادامه داشته باشد.
نصوری گفت: مدیریت های این سازمان با برگزاری جلسات مشترک و حضور در کمیسیون های کارگری بخش، شهرستان و استان مقدمات و شرایط را برای ایفای حق و حقوق این قشر زحمتکش فراهم خواهند کرد وهرگز اجازه نمی دهند در نظام مقدس جمهوری اسلامی عده ای سودجود با برهم زدن نظم و آرامش محیط کار در چرخه اقتصاد کشور خللی وارد سازند.
وی گفت: کارگران در عرصه های مختلف نظام و انقلاب اسلامی آزمون های خود را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و بر همگان واجب است همواره پیگر ایفای حقوق این قشر پرتلاش و متعهد باشند.
در این نشست مدیران کار و خدمات اشتغال و حراست ارشد منطقه ویژه پارس با ارائه گزارشی از عملکردهای خود، برنامه ها و طرح های ادارات را برای پیگیری مطالبات کارگران در پارس جنوبی بیان کردند.
همچنین در این نشست مقرر شد کمیسیون های تخصصی سازمان منطقه ویژه پارس با حضور پیمانکاران، نماینده کارگران و برخی دستگاه های نظارتی با هدف بررسی روند چگونگی پرداخت مطالبات کارگری در پارس جنوبی، به صورت هفتگی در منطقه ویژه پارس تشکیل شود.
سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در بخش عسلویه در جنوب استان بوشهر مسوولیت هماهنگی و مدیریت اجرای طرح های توسعه میدان های گازی پارس جنوبی، شمالی و پارس دو (کنگان) را بر عهده دارد.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو