استقرار نرم افزار جامع HSE در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25366
ساعت 12:43 چهارشنبه 6 دی 1391
برای اولین بار با استقرار نرم افزار جامع HSE، به عنوان یک ابزار مدیریتی در راستای حسن اجرای الزامات سیستم مدیریت در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، جهانگیر نجاتی معاون اداری ومالی اداره کل بنادر خوزستان با اشاره به الزام و یکپارچه سازی سیستم مدیریت HSE دراین منطقه اظهارداشت:منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) به عنوان بندری پیشرو در استقرار سیستم های مدیریتی به منظور مدیریت امور حاکمیتی خود همواره از ابزارهای مدیریتی مختلفی استفاده کرده است و پس از استقرار سیستم مدیریت محیط زیست ISO14001 و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت (OHSAS18001) از سال 1386 تاکنون در راستای تحقق اهداف کلان ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر در سال جاری اقدام به استقرار نرم افزار جامع HSE به عنوان یک ابزار مدیریتی در راستای حسن اجرای الزامات سیستم مدیریت HSE نموده است.
وی همچنین افزود: از اهداف استقرار نرم افزار مذکور می توان جبران کمبود نیروی نظارتی با توجه به توسعه اراضی و تنوع روزافزون فعالیت ها در مجتمع بندری، یکپارچه سازی سیستم مدیریت HSE پیمانکاران تحت نظارت، افزایش سرعت گزارش دهی به مبادی بالاسری، امکان ثبت سوابق جهت استفاده در آنالیز و برنامه ریزی مدیریتی، تسهیل پیگیری ها و... را نام برد.
نجاتی در ادامه ازمزایای استفاده از نرم افزار جامع HSE به لحاظ نمودن کلیه عناصر سیستم مدیریت HSE در یک بانک اطلاعاتی، ثبت سوابق در سطوح مختلف نظارتی و امکان دسترسی مرکز HSE اداره کل به کلیه اطلاعات در کوتاهترین زمان اشاره کرد.

شناسه خبری: 25366

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو