مرکز استعدادیابی قایقرانی در منطقه آزاد ارس راه اندازی می شود

رئیس فدراسیون قایقرانی کشور در بازدید از امکانات ورزشی و سد تازه آبگیری شده گلفرج منطقه آزاد ارس این سد را مکان مناسبی برای برگزاری رقابت ها و اردوهای تیم ملی در زمینه ورزشهای آبهای آرام دانست.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمد شروین اسبقیان در حاشیه بازدید از امکانات ورزشی و تفریحی، سد گلفرج ارس را مکانی مناسب برای ورزش های آبی دانست.
محمد شروین اسبقیان در بازدید میدانی از سد گلفرج گفت: به جهت وجود آب و هوا و موقعیت مناسب، سد گلفرج منطقه آزاد ارس می تواند مرکزی برای بازیهای آبی و تشکیل اردوهای تیم ملی قایقرانی باشد.
وی ظرفیت های ورزشی منطقه آزاد ارس را برای توسعه ورزش های آبی و توریسم ورزشی ایده آل برشمرد و افزود: با توجه به اینکه وزیر ورزش و جوانان نیز توجه ویژه ای به توسعه ورزش در مناطق آزاد دارند گزارشی از امکانات و زیرساخت ها و ظرفیت های ورزشی منطقه آزاد ارس را به وزیر ارائه خواهم داد.
اسبقیان با بیان اینکه امکانات قایقرانی مناسبی در ارس فراهم شده است در ادامه افزود: در مرحله اول ده قایق تک نفره و دونفره آموزشی به مجموعه ورزشی منطقه آزاد ارس هدیه می کنیم.
وی توسعه توریسم ورزشی و ورزش های آبی را در منطقه آزاد ارس موجب تحول آفرینی و اثرگذاری مثبت در ورزش استان آذربایجان شرقی دانست و گفت: جوانان استان آذربایجان شرقی ورزش دوست هستند و مطمئنا استقبال خوبی از مجموعه های ورزشی ارس خواهد شد.

امتیاز به خبر :