26 تا 29 دی ماه/كيش میزبان فعالان صنعت گردشگری و هتلداری کشور

سازمان منطقه آزاد كيش و بخش خصوصي جهت برپايي باشكوه ششمين نمايشگاه بين المللي صنعت گردشگري، هتلداري و فرصت هاي سرمايه گذاري بسيج مي شوند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، هدف از برگزاري اين نمايشگاه چهار روزه كه از 26 تا 29 دي ماه در اين جزيره زيبا برگزار مي شود ارائه آخرين توليدات و دستاوردهاي مرتبط با صنعت گردشگري، تجهيزات هتل ها و صنايع وابسته، معرفي فرصت ها و همچنين ايجاد بستر مناسب براي حضور سرمايه گذاران داخلي و خارجي در كشور است.
مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه با حضورعليرضا عامري مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش، در ساعت 15 سه شنبه 26 دي ماه جاري در سالن خليج فارس مركز همايش هاي بين المللي كيش انجام مي شود و سپس شركت كنندگان در مراسم با عزيمت به محل برگزاري اين نمايشگاه واقع در مركز نمايشگاه هاي بين المللي كيش، شاهد گشايش ششمين نمايشگاه بين المللي صنعت گردشگري، هتلداري و فرصت هاي سرمايه گذاري خواهند بود.
در اين نمايشگاه 120 شركت داخلي و خارجي از كشورهاي تايلند، مالزي، تركيه و سنگاپور حضور دارند كه قابليت هاي خود را در عرصه گردشگري به نمايش خواهند گذاشت.
در ششمين نمايشگاه بين المللي صنعت گردشگري، هتلداري و فرصت هاي سرمايه گذاري، طرح ها و پروژه هاي قابل سرمايه گذاري مربوط به 31 استان كشور معرفي مي شود كه فرصت مناسبي است تا پيمانكاران و صنوف مرتبط با گردشگري، نسبت به روند ساخت و سازهاي در حال انجام در كشور آگاهي لازم را بدست آورند.
همچنین با همكاري اداره آموزش و پرورش كيش در اين نمايشگاه بخش كودك و گردشگري ايجاد مي شود كه در آن كودكان ضمن ساخت ماكت شهرها و كشورهاي مختلف، محيط نمايشگاه را براي بازديد كنندگان جذاب مي كنند.
گفتني است وجود هتل ها و مراكز اقامتي مناسب، عدم نياز به رواديد براي حضور نمايندگان شركتهاي خارجي، امكانات فرودگاهي و بندرگاهي مناسب، برقراري پروازهاي روزانه داخلي و همچنين پروازهاي متعدد در مسير كيش به امارات و بالعكس، آب و هواي مطلوب و توريستي بودن كيش از جمله جاذبه هاي برگزاري اين نمايشگاه در اين جزيره است.

امتیاز به خبر :