آغاز به کار دفتر سازمان منطقه آزاد ارس در فرودگاه تبریز

دفتر سازمان منطقه آزاد ارس با حضور صادق نجفی مدیرعامل این سازمان با هدف اطلاع رسانی و مشاوره سرمایه گذاری و گردشگری در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در این دفتر ضمن ارائه بروشورها و کتاب های راهنمای گردشگری و سرمایه گذاری به مراجعین، اطلاعات و مشاوره لازم برای سفر و سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس به مسافران و مخاطبین ارائه خواهد شد.
فرودگاه تبریز در 135 کیلومتری شهر جلفا در منطقه آزاد ارس واقع است و نزدیکترین فرودگاه به این منطقه بوده و خدمات پرواز در فرودگاه تبریز از طریق 14 شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی ارائه می‌شود.
همچنین در هشت ماه اول سال جاری 923 هزار و 565 نفر از طریق خطوط هوایی در آذربایجان‌شرقی جابه‌جا شده‌اند که از این تعداد، 188 هزار و 460 نفر لیست مسافران پروازهای خارجی و 735 هزار و 105 نفر نیز جزو مسافران ورودی و خروجی از طریق خطوط هوایی داخلی بوده‌اند.
فرودگاه بین‌المللی تبریز در شمال‌غرب این شهر و در ارتفاع یک‌هزار و 494 متری از سطح دریا در زمینی به مساحت 420 هکتار در سال 1333 تحت نظارت ضوابط سازمان جهانی هوانوردی (ICAO) تأسیس شد.

 

امتیاز به خبر :