گشايش ششمين نمايشگاه بين المللي صنعت گردشگري در کیش

ششمين نمايشگاه بين المللي صنعت گردشگري، هتلداري و فرصت هاي سرمايه گذاري در جزيره زيباي كيش گشايش يافت.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در اين نمايشگاه كه با حضور عليرضا عامري مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش و منوچهر جهانيان معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی كشورمان در مركز نمايشگاه هاي بين المللي كيش گشايش يافت 125 شركت داخلي و خارجي حضور دارند.
در اين نمايشگاه علاوه بر شركت ها و موسسات داخلي، شركت هايي از كشورهاي تايلند، مالزي، تركيه و سنگاپور حضور دارند كه آخرين توليدات و دستاوردهاي مرتبط با صنعت گردشگري، تجهيزات هتل ها و صنايع وابسته و قابليت هاي خود را در عرصه گردشگري به نمايش گذاشته اند.
در ششمين نمايشگاه بين المللي صنعت گردشگري، هتلداري و فرصت هاي سرمايه گذاري طرح ها و پروژه هاي قابل سرمايه گذاري مربوط به 31 استان كشور معرفي شده است.
همچنین با همكاري اداره آموزش و پرورش كيش در اين نمايشگاه بخش كودك و گردشگري ايجاد مي شود كه در آن كودكان ضمن ساخت ماكت شهرها و كشورهاي مختلف، محيط نمايشگاه را براي بازديد كنندگان جذاب مي كنند.
وجود هتل ها و مراكز اقامتي مناسب، عدم نياز به رواديد براي حضور نمايندگان شركت هاي خارجي، امكانات فرودگاهي و بندرگاهي مناسب، برقراري پروازهاي روزانه داخلي و همچنين پروازهاي متعدد در مسير كيش به امارات و بالعكس، آب و هواي مطلوب و توريستي بودن كيش از جمله جاذبه هاي برگزاري اين نمايشگاه در اين جزيره مي باشد.
ياد آوري مي شود ششمين نمايشگاه بين المللي صنعت گردشگري، هتلداري و فرصت هاي سرمايه گذاري تا روز 29 دي ماه جاري در جزيره كيش بر پا خواهد بود.

امتیاز به خبر :