برنامه های فرودگاه پیام برای کاهش حجم ترافیکی پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25464
ساعت 16:23 شنبه 30 دی 1391
مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: هدف فرودگاه پیام کاهش 20 درصدی حجم ترافیکی پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره) و مهرآباد است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، کاپیتان محمد نوروزی افزود: فرودگاه پیام در کاهش حجم ترافیکی پرواز فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) به عنوان فرودگاه سوم پایتخت موثر است.
وی ادامه داد: در سفر هیئت دولت به استان البرز، احداث خط مترو گلشهر به فرودگاه پیام به تصویب رسید که نقشه و طراحی آن انجام شده و هم اکنون 50 درصد کار پیشرفت فیزیکی داشته است.
مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره به اینکه اتوبان همت نیز از داخل مهرشهر عبور می کند، اضافه کرد: در راستای ایمن کردن راه دسترسی به فرودگاه چند زمین، تملک و دو تپه جابه جا شد و هم اکنون زیرساخت های لازم نیز انجام شده است، امیدواریم این جاده تا 22 بهمن آماده بهره برداری باشد.
مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: تصمیم بر این است که در راستای تجهیز فرودگاه پیام از پتانسیل بخش خصوصی استفاده کنیم. نوروزی با اشاره به اینکه فرودگاه پیام 10 هزار هکتار است، اضافه کرد: نگهداری و تامین امنیت، تجهیز فرودگاه از جمله ساخت آشیانه و فراهم کردن زیرساخت های لازم، هزینه دارد.
مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام تصریح کرد: در حال حاضر تقریباً تمام پروژه در فرودگاه پیام به اتمام رسیده و هم اکنون با پیمانکاران در حال تسویه کردن هستیم و امیداوریم با کمک دولت بتوانیم به طور کامل با پیمانکاران تسویه حساب کنیم.
نوروزی ادامه داد: هم اکنون حدود 150 دوربین با امکان دید در شب برای تامین امنیت فرودگاه پیام نصب شده است.

شناسه خبری: 25464

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو