بازدید مدیر کل مناطق آزاد عراق از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25513
ساعت 18:16 چهارشنبه 11 بهمن 1391
مدیر کل مناطق آزاد عراق با هیات همراه از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بازدید کردند و با مدیرعامل منطقه ویژه و سایر مسئولان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در این دیدار عباداله کامکار مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با بیان موقعیت و مزیت های سرمایه گذاری در این منطقه، موقعیت جغرافیایی و منحصر به فرد این منطقه را از برترین مزیت ها بر شمرد و کسب رتبه اول این منطقه در دو سال متوالی را دلیل موفقیت این منطقه در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی عنوان کرد.
از دیگر مباحث مطرح شده بیان قوانین و مقررات حاکم بر مناطق ویژه در ایران و چگونکی گردش کار برای سرمایه گذاران و مراجعه کنندگان به این منطقه بود که در پرسش و پاسخ های مطرح شده مورد بررسی قرار گرفت.
صباح القیسی نیز ضمن ابراز خشنودی از این دیدار ، هدف از این سفر را کسب تجربیات مفید منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بیان داشت و ابراز امیدواری کرد با انتقال این تجربیات گام موثری در پیشرفت مناطق آزاد در کشور عراق برداشته شود.
وی با بیان بخشی از قوانین و مقرارت حاکم بر مناطق آزاد عراق اعلام کرد در حال حاضر 4 منطقه آزاد در کشور عراق تاسیس و آماده جذب سرمایه گذار هستند.
 

شناسه خبری: 25513

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو