تمدید گواهینامه های استاندارد سیستم مدیریت یکپارچه در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25518
ساعت 10:18 شنبه 14 بهمن 1391
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از تمدید گواهینامه های استاندارد سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) برای پنجمین بار توسط شرکت بین المللی SGS خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مسعود هندیان افزود: رعایت نظام نامه ایزو و گام برداشتن در راستای توصیه ها و الزامات ایزو ISO 9001:2008 ، ISO 14001:2004 وOHSAS1800:2007 در مدت یکسال گذشته سبب شد تیم ممیزی اعزامی از شرکت SGS، ضمن بازدید از فرآیندهای انجام کار، بدون ثبت عدم انطباق گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه با ویرایش جدید تمدید و مورد اعتبار دهی قرار دادند.
مدیر عامل منطقه ویژه خلیج فارس مهمترین اهداف منطقه ویژه از استقرار سیستم مدیریت یکپارچه را مشتری گرایی، ارتقاء سطح کیفی خدمات، افزایش میزان پاسخگویی به ارباب رجوع ، ارتقاء سطح ایمنی محیط کار و بهداشت شغلی و همچنین پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی با رعایت الزامات و قوانین ملی و بین المللی عنوان کرد و افزود  ایزو، مانع نیست بلکه نقشه راهی است که هر سازمان، شرکت و یا بنگاه اقتصادی را به منظور سهولت کار، کاهش هزینه ها، توجه به فرآیند زیست محیطی، ارتقای کیفیت، حفظ بدنه ارزشمند نیروی انسانی با فاکتورهای بهداشتی و ایمنی را به هر مدیری توصیه می نماید در واقع گواهینامه های ایزو کلیدی است که موفقیت را به شکل مطلوب و قابل قبول در دستان شما قرار می دهد.
وی گفت:  منطقه ویژه خلیج فارس نیز با توجه به گستردگی صنایع و فرآیند تولید انبوه در ماموریت خود الزامات ایزو را یک رفتار اجتناب ناپذیر تلقی نموده و هر ساله نیز با برگزاری دوره های آموزشی و بهره مندی از اساتید علمی و فرهنگی کشور نیروی انسانی خود را تقویت و همسو با ایزو می نماید.
این مقام مسئول اخذ جایزه ملی بهره وری و دریافت لوح تقدیر محیط زیست را جاری ساختن فرهنگ ایزو برشمرد و افزود: برای موفقیت باید تغییر در رفتارها را دنبال کنیم؛ تکنولوژی را به خدمت گرفت و شکوفایی را در افکار جستجو کرد به همین منظور تفکر سیستمی و رفتارهای سازمانی را به عنوان یک هدف در دستور قرار دادیم تا رفتارهای جمعی از آن متجلی شود.
وی در ادامه مراسم با بیان اینکه جلب رضایت مشتریان بالاترین ضمانت برای بقای یک شرکت در تلاطم رقابت جهانی است اعلام کرد: اصل مشتری مداری به عنوان یک راهبرد در سال 92 برای این مجموعه به عنوان یک فرهنگ کار در حال برنامه ریزی است.
هندیان همچنین در پایان گفت: قرار است با پیاده سازی واژه های ایزو فرآیند آشنایی این مکانیزم را برای فرزندان کارکنان نیز عملی سازیم تا در نسل آینده منطقه ایزو از یک الزام به یک باور فکری تبدیل شود.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو