پژوهشگاه صنعت نفت مرکز پارس در پایتخت انرژی کشور راه اندازی می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25553
ساعت 14:03 پنج‌شنبه 19 بهمن 1391
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرزی پارس گفت: با همکاری این منطقه، پژوهشگاه صنعت نفت ایران و فرمانداری کنگان بزودی در پایتخت انرژی کشور پژوهشگاه صنعت نفت مرکزپارس راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مسعود نصوری با اعلام این خبر افزود: در راستای اهداف عالیه سندچشم انداز و سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به منظور ساماندهی و مدیریت فعالیتهای پژوهشی و تامین نیازهای فنی صنعت نفت در پایتخت انرژی کشور تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین سازمان منطقه ویژه پارس،پژوهشگاه صنعت نفت ایران و فرمانداری کنگان منعقد شده است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس افزود:استقرار پژوهشگاه صنعت نفت ایران مرکزپارس به عنوان یکی از مهمترین بندهای تفاهم نامه امضاء شده می باشد که با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت وفرمانداری کنگان بزودی عملیات اجرایی و ساخت آن در زمینی به مساحت 4 هکتار در پایتخت انرژی کشور آغاز می شود.
وی تصریح کرد: حمایت از تحقیقات کاربردی در جهت رشد وتوسعه صنعت نفت ،سازمان وذی نفعان کلیدی در قطب انرژی کشور مطابق با قوانین کشور،انجام طرح های تحقیقاتی کاربردی ، مشارکت در مطالعات مربوط به طرح های جامع و پروژه های مرتبط و احداثی در منطقه ویژه پارس،همکاری در اجرای طرح ها و دوره های آموزشی وتحقیقاتی از دیگر برنامه های مصوب و به امضاء رسیده در این تفاهم نامه به شمار می روند.
 نصوری با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته درحوزه آموزش و پژوهش در منطقه ویژه پارس خاطرنشان کرد:سازمان منطقه وِِیژه پارس تمامی زیرساخت های لازم را جهت حمایت های مادی و معنوی از پژوهشگران،محققان،اساتید و دانشجویان وطرح های تحقیقاتی آن ها فراهم آورده است و از طرح پژوهشی که بتواند به رشد و بالندگی ایران اسلامی درحوزه صنعت صنعت کمک کند حمایت ویژه می کند.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو