بندر امیر آباد؛ رکورددار تخلیه و بارگیری در سال جاری

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25558
ساعت 14:43 پنج‌شنبه 19 بهمن 1391
بندر امیرآباد با کسب رکورد تخلیه و بارگیری بیش از سه میلیون و یکصد هزار تن در سال جاری یکی از افتخارات استان مازندران به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سید علی نعیمی مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با اعلام این مطلب افزود: این بندر با استفاده از مجهزترین تجهیزات دریایی و بندری و مخابراتی و بهره گیری از زیرساخت های ایجاد شده به منطقه ای بسیار مناسب جهت سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی مرتبط با بخش های صنعتی و تجاری تبدیل شده است.
وی افزود: در سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، این بندر توانسته با تلاش شبانه روزی کارکنان و حمایت های مسئولان به رکوردهای کم نظیری در زمینه تخلیه و بارگیری کالا دست یابد. 
نعیمی با اشاره به کسب رکوردهای تخلیه و بارگیری و صادرات کالا به رتبه بندر در جشنواره شهید رجایی نیز اشاره کرد و ادامه داد: با استعانت از الطاف الهی و بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری توانستیم به عنوان یکی از ده دستگاه اجرایی برتر استان مازندران، یادمان مناسبی برای این انقلاب و دستاوردهای دوران حکومت الهی جمهوری اسلامی باشیم.
بندر امیرآباد به عنوان بزرگترین بندر حاشیه دریای خزر در سال 1387 توسط رییس جمهور رسما افتتاح شد و تاکنون توانسته است به عنوان بندر پیشرو و نسل سوم به یکی از مراکز مهم جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان مازندران تبدیل شود.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو