تدوین نقشه راه نگهداری و تعمیرات در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25613
ساعت 10:08 يکشنبه 29 بهمن 1391
به منظور حفظ و نگهداری تجهیزات استراتژیک بنادر، نقشه راه نگهداری و تعمیرات در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) تهیه و تدوین می شود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بهروز آقایی معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن بیان این خبر افزود: مشکلات ایجاد شده طی سال‌های اخیر در تأمین تجهیزات، قطعات و برخی خدمات تخصصی باعث شده است تا اهمیت حفظ و نگهداری از دارایی‌های استراتژیک سازمان بنادر و دریانوردی مورد توجه و نگاه ویژه مدیران قرار گیرد.
وی تصریح کرد: اهمیت این موضوع در کنار نقش و سهم بنادر در صنعت حمل و نقل کشور نشان دهنده‌ی جایگاه مهمِ تجهیزات در بنادر و نقش استراتژیک و حیاتی آنها در شرایط کنونی کشور است. بدون شک دامنه این اهمیت تا به اندازه‌ای است که می‌تواند در ابعاد ملی تاثیر گذار باشد. لذا به کارگیری اصول صحیح نِت به منظور کاهش اثرات منفی احتمالی و انجام برنامه‌ریزی برمبنای این اصول، امری اجتناب ناپذیر و ضروری به نظر می‌رسد.
آقایی در ادامه اظهار داشت: تهیه Road Map یا نقشه راه نِت، با استفاده از توان کارشناسان داخلی و همچنین کمک مشاورین خبره انجام خواهد شد و براساس آن طرح‌های استراتژیک و اهداف 3 تا 5 ساله تدوین خواهند شد.

شناسه خبری: 25613

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو