ايام نوروز قيمت خدمات و كالا در كيش مورد نظارت جدي قرار مي گيرد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25669
ساعت 08:52 دوشنبه 14 اسفند 1391
رئيس كميته هماهنگي و نظارت بر نرخ كالا و خدمات ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي سال 92 كيش گفت: هر چند نظارت بر قيمت كالاها و خدمات ارائه شده به مردم و طرح مبارزه با گرانفروشي فقط اختصاص به ايام تعطيلات نوروز ندارد، اما اين طرح در تعطيلات با جديت بيشتر ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مسعود آقاباقري افزود: اين نظارت با تأكيد و دستور مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش و براي رفاه حال كيشوندان و گردشگراني كه به اين جزيره سفر مي كنند انجام مي شود.
وي خاطر نشان ساخت: طرح نظارت بر قيمت كالا و خدمات در جزيره كيش با هدف پيشگيري از هر گونه كمبود و افزايش غير منطقي قيمت كالا و خدمات و به عنوان يكي از جنبه هاي دفاع از حق الناس اجرا ميشود.
معاون اقتصادي سازمان منطقه آزاد كيش همچنين بر نظارت مستمر و شبانه روزي تيم هاي بازرسي اين كميته بر نحوه قيمت گذاري كالاها و خدمات كالا خبر داد و افزود: نظارت ارائه خدمات با كيفيت و قيت مناسب به مردم را تضمين مي كند و نبايد اجازه داد عده اي فرصت طلب براي رسيدن به اهداف مادي و شخصي خود با گرانفروشي، زمينه نارضايتي كيشوندان و گردشگران را فراهم كنند.
آقاباقري تصريح كرد: در اين طرح ضمن پايش مستمر بازار با تشديد نظارت و بازرسي ها به تخلفات صنعي گران فروشي، كم فروشيع تقلب، عدم درج قيمت، احتكار، فروش اجباري كالا همراه با كالاهاي ديگر، عدم صدور صورتحساب فروش، نگهداري، حمل و عرضه كالاهاي قاچاق، رسيدگي و برخورد قانوني مي شود.
وي با بيان اينكه كميته هماهنگي و نظارت بر نرخ كالا و خدمات ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي سال 92 تمهيدات مناسبي براي تهيه كالاهاي مورد نياز اين ايام پيش بيني كرده است، خاطر نشان كرد: اين امكان براي سازمان منطقه آزاد كيش وجود دارد كه در صورت استقبال كيشوندان و گردشگران اين طرح ادامه يابد.
اين مسئول پيش بيني كرد: در ايام تعطيلات نوروز حدود 300 هزار مسافر و گردشگر وارد اين جزيره شوند.
رئيس كميته هماهنگي و نظارت بر نرخ كالا و خدمات ستاد سفرهاي نوروزي سال 92 كيش توصيه كرد: مسافران و گردشگران كيش قبل از سفر به اين جزيره براي آگاهي بيشتر از قوانين و مقررات، نحوه خدمات رساني، نرخ خدمات حمل و نقل عمومي، ساعات حركت كشتي ها و نحوه ورود و خروج خودرو به كيش از تارنماي اينترنتي اين سازمان به آدرس www.kish.ir و لينك مربوط به ستاد تسهيلات سفرهاي نوروز nowruz.kish.ir مراجعه كنند.
جزيره كيش با 92 كيلومتر مربع مساحت در 18 كيلومتري سرزمين اصلي در آبهاي نيلگون خليج فارس واقع شده است.

شناسه خبری: 25669

آخرین اخبار

اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران
مدیر دفتر «مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور» در منطقه آزاد اروند منصوب شد

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟