بابیش از 60 برنامه به استقبال گردشگران نوروزی می رویم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25710
ساعت 10:36 دوشنبه 21 اسفند 1391
مدیرعامل منطقه آزاد انزلی گفت:این منطقه با تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای منطقه و ایجاد کمیته های مختلفی چون فرهنگی، راهور، پشتیبانی، خدمات عمومی،امدادو نجات، اطلاع رسانی و تبلیغات در راستای بهره وری بیشتر و ارائه خدمات بهینه به گردشگران با آمادگی کامل به استقبال مسافران نوروزی منطقه آزاد انزلی می رویم.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سعید رحیمی عمده خدمات و برنامه های سازمان متبوع خود را در حوزه های اطلاع رسانی، رفاهی-انتظامی و برنامه های فرهنگی ـ هنری اعلام کرد و افزود: توزیع لوح فشرده چند رسانه ای، تهیه بروشورهای معرفی جاذبه های گردشگری،تهیه و توزیع نقشه های راهنما و اطلاعات ضروری مورد نیاز گردشگران در خصوص منطقه و استان، نصب بنرهای تبریک آغاز سال نو و خیر مقدم بهمراه توزیع بروشورهایی با محتوای پیامهای زیست محیطی، بخشی از برنامه های اطلاع رسانی منطقه آزاد انزلی به گردشگران نوروزی را تشکیل می دهد.
وی در خصوص برنامه های فرهنگی ویژه نوروز افزود: اجرای سفره های هفت سین ، برپایی برنامه های فرهنگی- هنری، برگزاری جشنواره آئینی-سنتی ویژه گیلان، اجرای موسیقی سنتی استان،هفت سین بزرگ گیلانی ،معرفی گیاهان دارویی و غذاهای محلی استان، بر پایی نمایشگاه سوغات و صنایع دستی و معرفی لباس های محلی استان از جمله برنامه های فرهنگی است که در این ایام ارائه می شود.
وی ارائه خدمات رایگان اینترنت بی سیم و برگزاری جشنواره های مجسمه های شنی وبادبادک ها را از جمله خدمات ویژه سازمان متبوع خود اعلام کرد.
رحیمی افزود: افزایش فضای پارکینگ محدوده فاز تجارت منطقه آزاد انزلی به حدود 7 هکتار، نوسازی و بازسازی آلاچیق ها، سرویس های بهداشتی و مبلمان شهری محدوده این منطقه بخشی از اقدامات و تمهیدات انجام شده از سوی این سازمان به منظور تأمین آسایش بیشتر گردشگران ورودی به مجموعه طرح ساحلی و محدوده فاز تجارت این منطقه را شامل می شود.
مدیرعامل منطقه آزاد انزلی ظرفیت هتل ها، مهمانپذیرها، کمپ ها و منازل استیجاری در محدوده منطقه آزاد انزلی را در حدود 1500 نفر در طول روز اعلام کرد و افزود : علاوه براین با همکاری نیروی انتظامی و هلال احمر استان 2 پایگاه انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی و یک پایگاه امداد هلال احمر بهمراه یک پایگاه امداد پزشکی این سازمان بهمراه 2 پایگاه امداد خودرو در محدوده منطقه آزاد انزلی مستقر می شود.

مسافرین محترم در ایام نوروز از خدمات 15 مرکز عرضه ارزاق عمومی، 9 مسجد و نمازخانه ، 6 مجموعه سرویس بهداشتی، حدود 90 آلاچیق در طرح ساحلی،6 شعبه بانک وامکانات ورزش های آبی مشتمل بر جت اسکی، قایق پدالی، قایق موتوری و آموزش غواصی و هم چنین دو پارک بازی و پارک بادی کودکان و کالسکه رانی، کارتینگ،دیوار مرگ، پینت بال و تیراندازی در فاز گردشگری وطرح ساحلی بهره می برند.

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟