نرخ حمل خودرو و مسافر از طریق بنادر به جزیره کیش

نرخ بلیت مسافری و حمل خودرو به وسیله شناورها و اتوبوس های دریایی پيشرفته از بنادر جنوبی کشور به جزیره کیش در تعطیلات نوروزی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مسافران و گردشگران نوروزی می توانند به همراه خودروی خود از بنادر لنگه، چارک و آفتاب و با شناورهای مخصوص وارد جزیره کیش شوند.
هزینه رفت و برگشت هر خودرو بدون راننده و سرنشین در مسیر بندر لنگه به کیش 165 هزار تومان و نرخ بلیت رفت و برگشت برای هر مسافر 67 هزار تومان است.
همچنین هزینه حمل هر دستگاه خودرو با راننده در مسیر بندر چارک به کیش و بالعکس 120 هزار تومان و نرخ بلیت هر مسافر به صورت رفت و برگشت و با شناور لندینگ کرافت 22هزار تومان است.
در مسیر بندر آفتاب به کیش هزینه حمل هر خودرو با راننده به صورت رفت و برگشت 110 هزار تومان و هزینه هر مسافر با شناور لندیگ کرافت 22هزار تومان در نظر گرفته شده است.
هزینه هر مسافر توسط اتوبوس های دریایی پيشرفته در مسیر رفت و برگشت بندر لنگه – کیش 67هزار تومان، بندر چارک 44 هزار تومان و بندر آفتاب 41هزار تومان است.
از کودکان زیر دو سال در مسیرهای اعلام شده بليت صادر مي شود ولي وجهی دریافت نخواهد شد و از افراد بالای دو سال، وجه کامل دریافت می شود.
از ورود خودروهای فاقد برگ معاینه فنی به شناورها، جلوگیری می شود.

امتیاز به خبر :