نظارت بر قیمت خدمات و کالا در اولويت كاري ستاد تسهیلات سفرهاي نوروزي كيش است

رییس كميته هماهنگي و نظارت بر نرخ خدمات عمومي ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي كيش گفت: طرح مبارزه با گرانفروشی فقط اختصاص به ایام تعطیلات نوروز ندارد و این طرح با جدیت و مستمر در طول سال آينده ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مسعود آقاباقري با بیان اینکه مبارزه با گرانفروشی دفاع از حق الناس است تاکید کرد که طرح نظارت بر قیمت خدمات و کالا علاوه بر ايام نوروز در طول سال 1392 نيز با جدیت و مسمتر ادامه خواهد داشت.
رییس كميته هماهنگي و نظارت بر نرخ خدمات عمومي با اشاره به پلمپ کردن واحدهای صنفی متخلف، آنرا قدم مناسبی برای مبارزه با گرانفروشی خواند و گفت: در صورت مشاهده هر نوع تخلف و عدم توجه به تذکرات کتبي ناظران و بازرسان، اين مراکز و فروشگاه‌ها با هماهنگي مراجع قانوني طي 48 ساعت تعطيل خواهند شد.
آقا باقري تاكيد كرد بازرسی و نظارت بر کالاها فقط مختص به مواد غذايي نمي باشد و ساير كالاها و خدمات را در بر مي گيرد.
معاون اقتصادي و سرمايه گذاري سازمان منطقه آزاد كيش با بيان اين كه با تشکيل گروه بازرسي ، نظارت مستمر بر اصناف و برخورد با گران‌فروشي در مراکز عرضه کالا و خدمات انجام مي‌گيرد خاطر نشان كرد: گردشگران در صورت مشاهده هرگونه كم فروشي و گران فروشي در عرضه مايحتاج عمومي و همچنين نرخ خدمات مي توانند نظرات،پيشنهادات و شكايات خود را با شماره تلفن 4453814 و 124 و 5-4453384 به صورت شبانه روزي در ميان بگذارند.

امتیاز به خبر :