نمایشگاه توانمندی های گردشگری منطقه آزاد ارس در ایام نوروز برپا می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25752
ساعت 14:14 يکشنبه 27 اسفند 1391
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری و دبیر ستاد تسهیلات سفر سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری نمایشگاه توانمندی های گردشگری منطقه آزاد ارس از 28 اسفندماه سالجاری الی 13 فروردین 1392در سالن اختصاصی راه آهن جلفا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عادل نجف زاده با اعلام این خبر افزود: منطقه آزاد ارس در سالجاری تحولات اساسی را در حوزه گردشگری تجربه کرد و بر این اساس اولین نمایشگاه توانمندی های منطقه آزاد ارس در سالن اختصاصی راه آهن جلفا برگزار می شود.
وی افزود: در نمایشگاه توانمندی های گردشگری ارس سرمایه گذاری های انجام شده و پتانسیل های گردشگری ارس به نمایش گذاشته می شود.
نجف زاده گفت: تحول های انجام شده در حوزه زیربنایی و احداث مراکز تفریح و خدمات تجاری و اقامتی و گردشگری نیز در قالب بروشور و سایر اقلام تبلیغاتی در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.
دبیر ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس با بیان اینکه پتانسیل های گردشگری و توریسم سلامت در منطقه آزاد ارس گسترده است افزود: سرمایه گذاری های منطقه آزاد ارس در صنعت توریسم با وجود جاذبه های گردشگری منحصربفرد طبیعی و تاریخی موجب استقبال سالانه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی شده و در این راستا پروژه های متعدد گردشگری در نمایشگاه های بین المللی داخلی و خارجی نیز برگزار می شود.
نجف زاده اظهار داشت: تصویب 35 پروژه بزرگ گردشگری در چند ماه اخیر در منطقه آزاد ارس در بخش های هتلینگ و خدماتی و مراکز تجاری موجب تحول عظیمی در صنعت گردشگری ارس شده و سرمایه گذاران متعددی را به سوی این صنعت پردرآمد کشیده است.

شناسه خبری: 25752

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟