منطقه آزاد اروند آماده استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25757
ساعت 16:47 دوشنبه 28 اسفند 1391
مدیر گردشگری منطقه آزاد اروند از آمادگی کمپ نوروزی منطقه آزاد اروند برای استقبال و پذیرایی از میهمانان در منطقه آزاد اروند از 28 اسفند ماه سال جاری لغایت 13 فروردین ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سید مهدی موسوی با اعلام این خبر گفت: ‌در ایام نوروز امسال مرکز بین المللی نمایشگاه های منطقه آزاد اروند به عنوان محل کمپ نوروزی برای اسکان میهمانان نوروزی مهیا شده است که ستاد تسهیلات نوروزی و ستاد راهیان نور در این مکان‌ پذیرای مسافران عزیز هستند.
مدیر گردشگری منطقه آزاد اروند اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی در کمپ‌ نوروزی برای میهمانان به اجرا گذاشته می شود که تهیه سفره هفت سین، پخش فیلم و اختصاص فضای تفریحی جهت کودکان بخشی از این برنامه ها است.
وی تصریح کرد: این ستاد برای ایجاد رفاه و آسایش بیشتر میهمانان نوروزی اقدام به استقرار شبانه روزی خودرو‌های اورژانس ، تجهیز مکان‌های اسکان مهمانان به کپسول‌های آتش نشانی و نظافت و تنظیف محوطه وایجاد پارکینگ وسایل نقلیه کرده است.
موسوی گفت: توزیع 20 هزار بسته فرهنگی و نقشه راهنمای شهرهای آبادان و خرمشهر در ورودی های شهر و همچنین محل کمپ نوروزی منطقه آزاد اروند یکی دیگر از خدمات امسال است.
سید مهدی موسوی اضافه کرد: کمپ نوروزی منطقه آزاد اروند با شماره تماس 06313349854 آماده راهنمایی و خدمات دهی به هموطنان محترم خواهد بود.

شناسه خبری: 25757

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟