پيام نوروزي مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25770
ساعت 13:28 پنج‌شنبه 1 فروردين 1392
به مناسبت فرا رسيدن نوروز 1392,مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش پيامي صادر كرد.

به گزارش پايگاه خبري مناطق آزاد و وي‍‍‍ژه اقتصادي، در پيام عليرضا عامري آمده است:
فرارسيدن بهار زيبا، دگرگون شدن احوال زمين و نو شدن جامه طبيعت را به امام عصر(ع)، مقام معظم رهبري، ملت بزرگ ايران ، خانواده معظم شهيدان و ايثارگران و همه سالكان طريق دوست تبريك عرض مي‌كنم .
بهار آغازي دوباره براي انسان از حيث انقلاب درون نيز هست ، آنگاه كه دست دعا برآستان بي نياز دراز كرده و يك دل ويك زبان چنين مي خوانيم ((حول حالنا الي احسن الحال )) و چه زيباست كه دراين رستاخيز طبيعت ، نقش بندهاي زيباي نقاش آفرينش را باتاملي ژرف بنگريم و در زايش مداوم زمان و دگرگوني مقتدرانه آن ، دگرگوني درون خويش را از خالق نوروز طلب كنيم.
بهار طبيعت امسال با بهاركيش همزمان شده است، به بار نشستن بخش عمده اي از پروژه ها و طرح هاي توسعه كيش بسان بهاري دل انگيز آغاز فصلي نو در اقتصاد اين منطقه را نويد مي دهد ؛ تحولي كه آينده درخشان اين جزيره مرهون آن خواهد بود .
جزيره زيباي كيش در مجال حضور دوساله اينجانب در منطقه ، مسيري پر از فراز و نشيب را طي كرده است ، نشيب هايي كه ما را به فراز برد و فراز هايي كه ما را به هدف هايمان رساند و من مفتخرم كه در آغاز سال 1392 هجري شمسي در كنار مردم با لياقت و پرتلاش منطقه آزاد كيش قرار گرفته و همراه و هميار آنان آغاز دوباره طبيعت را همزمان با به بار نشستن ميوه هاي توسعه كيش جشن مي گيرم.
كيش در اين زمان كوتاه بر سرعت توسعه خود افزوده است ، نگاهي گذرا به كيش شاهد اين مدعا است، غرش ماشين آلاتي كه بذر سازندگي مي كارند و عرق كارگراني كه اين بذر ها را آبياري مي كنند ، نشان از همت زنان و مرداني است كه اين جزيره مرجاني را توسعه يافته مي خواهند و به بدخواهان مي گويند سد تحريم ها و هجمه هاي ناجوانردانه اقتصادي عليه ايران تنها مجالي براي بخود آمدن و خودباوري ما ايرانيان بوده و بس.
حالا كه بوي خوش بهار به مشام مي رسد و ارمغان دوباره طبيعت لب هاي عاشقان را متبسم مي سازد، هنگامه رويش و تجديد حيات را به فال نيك گرفته و دعا مي كنيم تمام تلاشهايمان مورد رضاي حق تعالي و تاييد حضرت ولي عصر (عج) قرار گرفته و خرسندي رهبر معظم انقلاب را به همراه داشته باشد.
انشاءالله در سايه حق تعالي سال 1392 نيز آغازي ديگر براي خدمت رساني بيشتر به مردم سرافراز و لايق كشورمان بوده و بتوانيم با اراده جمعي و بر اساس ارزش هاي والاي ديني اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را بيش از پيش در جزيره كيش به منصه ظهور برسانيم.

شناسه خبری: 25770

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟