55 واحد اقامتی قشم به گردشگران خدمات می دهند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25779
ساعت 12:05 جمعه 2 فروردين 1392
قائم مقام ستاد دائمی تسهیلات سفرهای قشم گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی در جزیره قشم 55 واحد اقامتی با بیش از چهار هزار و 400 تخت به میهمانان و گردشگران خدمات ارائه می دهند.

به گزارش پايگاه خبري مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، فرزین حقدل با بیان این مطلب افزود: براساس برآوردهای ستاد تسهیلات سفرهای قشم، 35 درصد از میهمانان و گردشگران نوروزی قشم در 20 هتل، 15 هتل آپارتمان و 20 میهمانپذیر و همچنین واحدهای اقامتی موقت شناسنامه دار، مدارس آموزش و پرورش و میهمانسراهای ادارات و نهادها اقامت خواهند کرد.
وی ادامه داد: امسال نیز شمار زیادی از میهمانان و گردشگران با برافراشتن چادرهای مسافرتی خود در نقاط مختلف شهر و جزیره ی قشم، تعطیلات نوروزی را، با بازدید از سایت های گردشگری در این جزیره زیبا سپری می کنند.
قائم مقام ستاد تسهیلات با اشاره به فعالیت کمیته های 14 گانه این تسهیلات سفرهای دائمی قشم گفت: نیروهای این کمیته ها نیز بطور فعال طی ایام تعطیلات نوروزی آماده ارائه ی خدمات به انبوه میهمانان و گردشگران در جزیره ی عجایب هفتگانه خلیج فارس هستند.
همچنین از استقرار 60 نیروی آموزش دیده این ستاد در راستای راهنمای گردشگران در سایت های ویژه ی گردشگری جزیره قشم خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با تلاش مستمر نیروهای کمیته های مختلف ستاد تسهیلات سفرهای قشم، میهمانان نوروزی از سفر به این جزیره زیبا رضایت داشته باشند.
حقدل با اشاره به ارائه ی خدمات در مبادی ورودی اسکله های پهل به لافت و بالعکس ویژه میهمانانی که با وسایل نقلیه شخصی و عمومی به جزیره قشم سفر می کنند، گفت: با تلاش نیروهای ستاد تسهیلات سفرهای قشم در مبادی ورودی اعم از زمینی، هوایی و دریایی خدمات مناسب به مسافران ارائه می شود.
نوروز امسال نیز با فعال شدن کمیته های 14 گانه ستاد دائمی تسهیلات سفرهای دائمی قشم، انبوه میهمانان و گردشگران این جزیره زیبا در جنوب کشور، از خدمات گسترده در زمینه های اطلاع رسانی و تبلیغات، خدمات شهری، حفاظت و امنیت و بازرسی و نظارت، حمل و نقل دریایی، اسکان، فرهنگی و آموزشی و نیز بهداشت و درمان بهره مند خواهند شد.

شناسه خبری: 25779

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟