آمبولانس دریایی قشم آماده ارائه خدمات است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25789
ساعت 16:07 يکشنبه 4 فروردين 1392
رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات سفرهای قشم از آمادگی ارائه خدمات پزشکی به بیماران در آمبولانس دریایی قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، دکتر محمد رضا دولت آبادی با بیان این مطلب گفت: آمبولانس دریایی قشم به دو تخت بستری مجهز می باشد و این شناور همچنین از سیستم مورد تائید اداره بنادر و کشتیرانی نیز برخوردار است.
وی افزود: امکان ارائه خدمات به پنج بیمار بطور همزمان در این آمبولانس وجود دارد و سرعت بالای این شناور ،و همچنین قابلیت مانور آن در شرایط جوی نامساعد تا گرید 3 و 4 نیز، از امتیازات این شناور به شمار می رود.
رئیس کمیته ی بهداشت و درمان ستاد تسهیلات سفرهای قشم با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بهداشتی مناسب نزد مسوولان این ستاد تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای تعطیلات پایان سال تا کنون هیچگونه نیازی به استفاده از آمبولانس دریایی نبوده است.
وی در پایان همچنین از دو موتور دیزل 3000 اسب بخار و قابلیت بیرون آمدن این شناور از زیر آب بر اثر امواج بالا و ادامه حرکت در مسیر پیش بینی شده از دیگر امتیازات آمبولانس دریایی قشم نام برد.
جزیره قشم در جنوب ایران با 1500 کیلومتر مربع وسعت و داشتن جاذبه های فراوان گردشگری، یکی از مقاصد مهم سیاحتی برای هموطنانمان و نیز توریست های خارجی به شمار می رود که اوج این مسافرت ها را می توان با آغاز تعطیلات پایان سال و نوروز مشاهده کرد.
 

شناسه خبری: 25789

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟