ذخیره سازی مطلوب کالاهاي اساسي در کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25795
ساعت 16:57 يکشنبه 4 فروردين 1392
رئیس کمیته هماهنگی و نظارت بر نرخ کالا و خدمات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال 92 کیش اعلام کرد برای تنظیم بازار و كنترل قيمت ها، کالاهای اساسی در کیش ذخیره سازی و آماده تحویل به مشتریان است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مسعود آقاباقری با اعلام اين خبر گفت: ذخیره سازی کالا با دستور و تاکید علیرضا عامری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و بمنظور کنترل قیمت ها، تکریم و رفاه حال کیشوندان و گردشگرانی که به این جزیره زیبا سفر کرده اند صورت گرفته است كه به قيمت مصوب و روي جلد به مشتريان عرضه مي شود.
وی خاطر نشان كرد: درحال حاضر ذخایر کالاهای اساسی در بهترین شرایط خود قرار داشته و این امکان برای سازمان منطقه آزاد کیش وجود دارد که در صورت استقبال کیشوندان و گردشگران، این طرح ادامه یابد.
معاون اقتصادي سازمان منطقه آزاد كيش همچنين بر نظارت مستمر و شبانه روزي تيم هاي بازرسي اين كميته بر نحوه قيمت گذاري كالاها و خدمات كالا خبر داد و افزود: نظارت ارائه خدمات با كيفيت و قيت مناسب به مردم را تضمين مي كند و نبايد اجازه داد عده اي فرصت طلب براي رسيدن به اهداف مادي و شخصي خود با گرانفروشي، زمينه نارضايتي كيشوندان و گردشگران را فراهم كنند.
آقاباقري تصريح كرد: در اين طرح ضمن پايش مستمر بازار با تشديد نظارت و بازرسي ها به تخلفات صنعي گران فروشي، كم فروشي تقلب، عدم درج قيمت، احتكار، فروش اجباري كالا همراه با كالاهاي ديگر، عدم صدور صورتحساب فروش، نگهداري، حمل و عرضه كالاهاي قاچاق، رسيدگي و برخورد قانوني مي شود.
جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی در آبهای نیلگون خلیج فارس واقع شده است.
 

شناسه خبری: 25795

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟