احداث اسکله‌های جدید در بندر نوشهر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25811
ساعت 18:05 دوشنبه 5 فروردين 1392
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران ساخت برج کنترل و دعوت از سرمایه‌گذاران برای احداث اسکله‌های جدید در بندر نوشهر را از مهم‌ترین اولویت‌های در سال جدید اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از رشد 40 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر و بندر فریدونکنار در 11 ماه سال 91 خبر داد.
سیدنبی سیدپور ادامه داد: در این مدت بیش از یک میلیون و 100 هزار تن کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار تخلیه و بارگیری شده است که نسبت به مدت مشابه قبلی از رشد 40 درصدی برخوردار بوده است.
وی با قدردانی از عملکرد کارکنان بخش‌های مختلف اداره‌کل در طی سال جاری بر لزوم اهتمام بیشتر همکاران به امر بازاریابی و جذب تجار و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای رشد عملکرد اداره‌کل در سال آینده تأکید کرد.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر خاطرنشان کرد: جذب اپراتور جدید، توسعه زیر ساخت‌های اداره‌کل از جمله بازسازی اسکله غربی، ایجاد سامانه رسوب‌گیر، ساخت برج کنترل و دعوت از سرمایه‌گذاران برای احداث اسکله‌های جدید در ضلع شرقی بندر نوشهر از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های اداره‌کل در سال جاری است.
وی همچنین راه‌اندازی و بهره‌برداری از جرثقیل بکرا، تسریع در انجام ساخت و سازهای بندر فریدونکنار و نظارت مستمر از سوی امور دریایی و کنترل و نظارت بر شناورهای تفریحی فعال در سواحل استان مازندران در ایام نوروز را از دیگر برنامه‌های اداره‌کل در سال آینده عنوان کرد.

شناسه خبری: 25811

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو