برکات سفر رهبری به عسلویه همیشه در تاریخ صنعت نفت ماندگاراست

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25835
ساعت 11:52 پنج‌شنبه 8 فروردين 1392
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: هشتم فروردین ماه 1390 ، سالروز سفر مقام معظم رهبری به پایتخت انرژی کشور برای همیشه در تاریخ صنعت بالنده نفت و در اذهان تلاشگران قطب انرژی کشور و مردم استان بوشهر ماندگار شده است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از ایرنا، مسعود نصوری در پیامی به مناسبت سالروز سفر رهبری به عسلویه یادآورشد: اینک و پس از گذشت دو سال از سفر تاریخی و پرخیر و برکت ولی امرمسلمین جهان به مهد تمدن صنعتی و پایتخت انرژی ایران اسلامی رایحه دل انگیز یار و مرادمان همچنان زینت بخش فضای این دیار است و مشام جانمان را می نوازد.
وی در این پیام که نسخه ای از آن به ایرنا نمابر شد، یادآورشده است: خانواده بزرگ صنعت نفت برخود می بالد که توفیق یافت تا در آغازین روزهای سال جهاد اقتصادی میزبان مقتدای خویش باشد و آغاز هر بهار با خاطره شیرین دیدار یار در راستای عمل به منویات مقام عظمای ولایت در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ، جهاد گونه و استوار گام بردارد.
نصوری اضافه کرد: معظم له در دیدار سراسر نور و معنویت خویش از خط مقدم جبهه اقتصادی کشور ضمن ترسیم مسیر حرکت توسعه و پیشرفت صنعت بالنده نفت به سوی قله های بلند پویایی و اقتدار هر چه بیشتر ‏، امید و نشاط را نیز در جامعه محلی به ارمغان آوردند.
وی ادامه داد: جهادگران عرصه اقتصادی و انرژی کشور در منطقه ویژه پارس در برهه حساس کنونی و در آغازین روزهای سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با مددجستن از حضرت ربوی ‏،‌در سایه حضرت ولی عصر(عج) و با سرلوحه قرار دادن فرمایشات گرانسنگ و ارزنده مقام معظم رهبری برای رقم زدن برگ زرین دیگری در دفتر باشکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی عزم خود را جزم کرده اند و امیدواریم با دعای خیر رهبر فرزانه و ملت بصیر در مسیرتعالی و سربلندی ایران اسلامی قدم های بلندی برداریم.

شناسه خبری: 25835

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو