نظارت بر واحدهاي خدماتي و مراكز گردشگري كيش، رضايت مندي عمومي را در پي داشت

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25949
ساعت 11:30 جمعه 23 فروردين 1392
رییس کمیته هماهنگی و نظارت بر نرخ كالا و خدمات عمومي ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش گفت: 9 هزار و 248 بازديد از واحدهای صنفی و مراكز گردشگري كيش در ايام نوروز ، تعادل قيمت ها و رضايت گردشگران و كيشوندان را در پي داشت.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مسعود آقاباقری افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی از 26 اسفندماه سال گذشته تا 16 فروردين ماه جاري، 9 هزار و 248 بازديد از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز تجاری و گردشگري جزیره کیش به عمل آمد.
وی ادامه داد: در اين بازديدها علاوه بر مراكز خدماتي مانند فروشگاه هاي مواد غذايي و تجاري، مراکز گردشگري، اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی نيز ازلحاظ نرخ و كيفيت خدمات ارايه شده مورد پايش و نظارت قرار داشته اند.
آقاباقری با بیان اینکه علیرضاعامری رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش تاکید ویژه ای برای برخورد با گرانفروشی داشتند، تصریح کرد: فعالیت بازرسان در ایام تعطیلات نوروزی شبانه روزی بود و این کمیته با افزایش کادر بازرسی نه تنها در ایام تعطیلات نوروز بلکه در طول سال آمادگي لازم براي نظارت و جلوگيري از هرگونه افزايش قيمتهاي غير متعارف را داشته و قطعا با برنامه ريزي بهتر نيز به كار خود ادامه خواهند داد.
معاون اقتصادي و سرمايه گذاري سازمان منطقه آزاد كيش خاطرنشان كرد: گردشگران در طول سال جاري نيز مي توانند در صورت مشاهده هرگونه كم فروشي و گران فروشي در عرضه مايحتاج عمومي و همچنين نرخ خدمات نظرات، پيشنهادات و شكايات خود را با شماره تلفن 4453814 و 124 و 5-4453384 به صورت شبانه روزي در ميان بگذارند.
229 هزار و 399 گردشگر از 26 اسفندماه سال گذشته تا 16 فروردين ماه جاري وارد جزيره كيش شدند.
با توجه به برنامه ريزي دو ماهه ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي كيش خدمات رساني مطلوبي به مسافران و گردشگران نوروزي ارايه شد، به طوري كه براساس نظرسنجي هاي انجام شده در تعطيلات نوروزي، امسال 83 و هشت دهم درصد گردشگران از ارائه خدمات در كيش احساس رضايت كردند.

شناسه خبری: 25949

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟