نمایشگاه بین المللی نفت ایران در سطح منطقه بی نظیر است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25960
ساعت 09:51 دوشنبه 26 فروردين 1392
مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران و نماینده ایران در هیئت عامل اوپک اعلام کرد: نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران یکی از رویدادهای بی نظیر در سطح منطقه به شمار می آید.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از شانا، سید محمد علی خطیبی طباطبایی با بیان این که نمایشگاه بین المللی نفت ایران یکی از بزرگ ترین رویدادهای نفتی در منطقه به شمار می آید، اعلام کرد: این نمایشگاه جزء معدود نمایشگاه های معتبر و مهم در حوزه انرژی و صنعت نفت در سطح دنیا است.
وی افزود: امیدواریم نمایشگاه بین المللی نفت و گاز تهران سال به سال جایگاه خود را در عرصه جهانی صنعت نفت وگاز ارتقا دهد.
خطیبی تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی نفت تهران فرصتی مناسبی برای به نمایش گذاشتن توان داخلی صنعت نفت ایران برای بازدیدکنندگان خارجی است و از سوی دیگر متخصصان و توانمندان داخلی بخش های نفت و گاز ایران می توانند از تازه ترین تحولات و یافته های شرکت های بین المللی در حوزه نفت و گاز مطلع شوند.
پیش تر اسحق رویور، مدیر برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تشکیل ٩ گروه تخصصی با هدف کیفی تر شدن این نمایشگاه خبر داده و گفته بود: نمایشگاه هجدهم با حضور گسترده تشکل ها و انجمن های صنفی و شرکت های فعال صنعت نفت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
وی آشنایی با فناوری های روزآمد جهان و ایران و ایجاد زمینه برای انتقال دانش فنی با هدف مبدل شدن به قدرت برتر منطقه را از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه هجدهم اعلام و تاکید کرده بود که این نمایشگاه می تواند اقتدار فنی و صنعتی ایران را در صنعت نفت به جهانیان نشان دهد.
هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از ٢٩ فروردین تا اول اردیبهشت به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با حضور شرکت های داخلی و خارجی برگزار می شود.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو