مشوق های جدید سرمایه گذاری در منطقه ویژه پارس ارائه می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25983
ساعت 11:00 چهارشنبه 28 فروردين 1392
مدیر جذب سرمایه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از ارائه مشوق های جدید سرمایه گذاری در منطقه ویژه پارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حجت الله فریدونی با اعلام این خبر گفت: ایجاد فضای امن برای تحقق سرمایه گزاری در زمینه های مختلف تولیدی، صنعتی ،خدماتی ، فرهنگی ،توریستی، بهداشتی و ورزشی در منطقه ویژه پارس از مهمترین برنامه‌های مدیریت توسعه اقتصادی و جذب سرمایه در سالجاری خواهد بود.
فریدونی که در حاشیه مراسم افتتاح هیجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت ،گاز ،پالایش و پتروشیمی سخن می گفت ،ادامه داد: ارتباط و تعامل با سرمایه گذاران و فعالان افتصادی جهت بازدید از منطقه، گام نخست ما برای معرفی مشوق ها به منظور جذب سرمایه‌های جدید خواهد بود.
وی یادآور شد:مدیریت حذب سرمایه سازمان منطقه ویژه پارس با شناسایی پتانسیل ها و مزیت های نسبی که در صنایع بالادستی و پایین دستی نفت و گاز وجود دارد،عموم سرمایه گذارن داخلی و خارجی را به بازدید از منطقه ویژه پارس به منظور دریافت فرصت های سرمایه گذاری دعوت می کند.
مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه منطقه ویژه پارس، مجتمع بندری پارس را از عوامل مهم در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در منطقه خواند و افزود: این مجتمع بندری با دارا بودن توان پهلو دهی 25 فروند کشتی به صورت همزمان و تخلیه کالاهای فوق سنگین با ظرفیت 1200 یکی از شاهرگ های اصلی صادرات و واردات در منطقه ویژه پارس می باشد.
وی همچنین با اشاره به مجهز بودن فرودگاه بین المللی خلیج فارس به استاندارد های روز دنیا و توان حابجایی بیش از میلیون مسافر از آن افزود: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی وسرعت بخشیدن به عملیات اجرایی پروژه های در دست اجرا از مهمترین اهداف راه‌اندازی این فرودگاه می باشد.

شناسه خبری: 25983

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو